Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Hei! Jeg og resten av familien har planer om å begynne å forberede hele ukas lønsjer og middager på søndagen, og oppbevare disse i kjøleskapet i plastbokser.... Inspirasjon hentet fra Reddit.com/r/mealprepsunday : Meeeeen... Jeg har ingen plastbokser som passer... Siden jeg skal kjøpe inn ca 30 stk identiske hadde det vært fint om jeg kjøpte noen gode med en gang... Dvs. noen som både tåler fryser, oppvaskmaskin og mikrobølgeovn, mens de samtidig er 100% lufttette, kan stables i høyden og holder år ut og år inn... Altså søker jeg erfaringer... :-) Hva er best, og hvor får man kjøpt dem? :-D Endret 13. mars 2016 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Denne skal visstnok være bra! I følge folk jeg kjenner på Facebook, muligens for liten for ditt bruk. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 1. april 2016 Del Skrevet 1. april 2016 Tupperware? Sjekk også ut Nor-Engros eller Staples hvis du ikke har Nor-Engros i nærheten. De har mye slike ting til restaurantbransjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå