seppo- Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Hadde vært veldig interessant om dere kunne ha sammenlignet Quadro og Firepro kort med Geforce og Radeon kort i CAD program som 3d studio og Maya. Av en eller grunn er det svært liten informasjon å finne om ytelsesforskjellene. Utfør gjerne også tester i spill, slik at folk kan veie fordelene med ulempene. Dette ville jeg også vært veldig interessert i å lese. 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Ja men jeg ser ikke noe grunn å handle bedriftprodukter til privatbruk ennå. ... Det er det da heller ingen grunn til. Med mindre du har de samme kravene privat som en bedrift har... Lenke til kommentar
46YXBY1P Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Har brukt en bærbar spillmaskin som jobb-pc i 2 år nå. Kommer ikke til å gå tilbake. Før jobbet jeg på stasjonær med bærbar ved siden. Slet med leddproblemer i fingrene fra dårlig tastatur på den stasjonære, prøvde alle mulige dingsebomser uten at det hjalp. Spill pc'en er laget slik at man ikke får slitene fingre selv når man spiller 8-12 timer, noe som har gjort underverk for slitasjeskadene i fingerene mine, svært sjelden jeg legger merke til det. Bare i svært hektiske perioder. Det gjelder spesielt hvordan tastene stopper opp når man trykker ned, og vinkelen hånden får opp mot tastene. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Den første IBM PC AT som kom kostet 72 000! Den hadde 640 KB RAM og 10 MB harddisk. Og så hadde den en (anti) turboknapp fordi den kjørte enkelte programmer så alt for fort. Det hele var imponerende... Lenke til kommentar
Koven Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Dette må jeg si var en veldig opplysende test Ikke ofte man ser slike tester! +1 til tek.no for denne testen Hw har funnet ut at en "spill-pc" er best til spill, og en "arbeids-pc" er best til arbeid. Hva er så imponerende? De fleste vet forskjellen mellom en arbeids-pc, og en spill-pc. Nå kan vi se forskjellen i ytelsen! Hva er så problemet med det? Utrolig at det er så mange som er så negative pga. dette! Denne testen er også en veiledning til de som ikke er klar over dette! Endret 14. mars 2016 av Koven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå