AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Er det riktig av meg å kutte alt som heter dating i en tøff periode av livet mitt? Jeg er langt nede fordi jeg har opplevd at mange vender meg ryggen, og en del tøffe ting i kjærligheten. Er det da riktig å date når jeg føler meg langt nede? Noen tips for å føle alt bedre igjen og noen tips for å ikke hate meg selv etter at folk vender meg ryggen? Jeg går rundt å hater meg selv. Og det er ikke greit. Anonymous poster hash: 16d86...585 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er rett hvis du føler det er rett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Det er rett hvis du føler det er rett. Ja, jeg hadde avtalt å treffe en i morgen, men jeg kjenner at jeg orker det ikke. Så det er gjerne riktig da å fortelle det til personen som det er. Jeg kan ikke nå. Selv om livet skal gå videre, så skal man kjenne seg sterk. Anonymous poster hash: 16d86...585 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er veldig dårlig gjort å ikke møte opp om du har avtalt det, personen har laget plass i agendaen sin, da burde du nok bare bite i det sure eplet og møte opp selv syns jeg. Du skulle ikke avtalt møte i utgangspunktet om du ikke ville. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Det er veldig dårlig gjort å ikke møte opp om du har avtalt det, personen har laget plass i agendaen sin, da burde du nok bare bite i det sure eplet og møte opp selv syns jeg. Du skulle ikke avtalt møte i utgangspunktet om du ikke ville. Er fullt klar over det, men jeg kjenner meg ikke i tilstand til det. Anonymous poster hash: 16d86...585 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Du får vel avlyse da, og ikke avtal noe mer med noen før du er helt sikker på at du er klar. Husk at det er andres tid og følelser du leker med her Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Du får vel avlyse da, og ikke avtal noe mer med noen før du er helt sikker på at du er klar. Husk at det er andres tid og følelser du leker med her Er klar over det. Var ikke meningen å leke med følelsene hans, men jeg kjenner rett og slett at jeg ikke er i tilstand til det akkurat nå. Liker ikke å måtte bryte avtaler, men kjenner at jeg må. Anonymous poster hash: 16d86...585 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Er dette deg Heartlife? I så fall er det på tide du stopper med disse trådene dine, og holder deg til bloggen din. Når det er sagt, så kan du fint avlyse daten. Med mindre dette er en skikkelige stakkarslig kar så takler han fint en avlyst date og avvisning. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ingen feil å avlyse daten om en ikke føler for å dra. Men det er bedre å gjør det idag og ikke 5 min før:) Et ærlig og kort avslag burde være nok. Ikke kom med et halveis avslag (noe kom i veien) og forvent at han skal ta et hint om at det heller ikke blir no ny date iløpet av de neste dagene/ukene) .... Er bare ikke så veldig keen på å date for tia. Tar han det dårlig så er det hans problem. Mitt lille tips iallefall. Om det er det riktige valget kan en aldri si 100% Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Ingen feil å avlyse daten om en ikke føler for å dra. Men det er bedre å gjør det idag og ikke 5 min før:) Et ærlig og kort avslag burde være nok. Ikke kom med et halveis avslag (noe kom i veien) og forvent at han skal ta et hint om at det heller ikke blir no ny date iløpet av de neste dagene/ukene) .... Er bare ikke så veldig keen på å date for tia. Tar han det dårlig så er det hans problem. Mitt lille tips iallefall. Om det er det riktige valget kan en aldri si 100% Jeg mener at man har like fullt lov å avlyse en date som å dumpe noen. Alt kan hende hele veien. Men heldigvis har de som har forsøkt å be meg ut på date forståelse for at jeg ikke er klar for å date. Alt kan jo skje hele tiden. Om man avtaler en date så håpet man jo på å gå, men klarer man det ikke så skal man ikke gjøre det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 Noen av oss går uten dating i kort eller lang tid selv i gode perioder i livet. Det er i hvert fall ikke helsefarlig. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) Noen av oss går uten dating i kort eller lang tid selv i gode perioder i livet. Det er i hvert fall ikke helsefarlig. Sant det. Jeg har vært på en date etter at det ble slutt for godt i mitt forrige forhold for 2 og en halv måned siden. Men har funnet ut at man blir ikke lykkeligere med å gå rett ut på date. Jeg fikk høre at jeg var bra, og fyren var interessert (fikk jo en bekreftelse, men å drive å møte noen for å få det blir feil!) , og man blir ikke lykkeligere om man ikke er klar. Derfor så tar jeg livet med ro. Kan være alene resten av livet om det så er. Tar alt som det kommer. Går på date om jeg føler for det. Men det er deilig å ikke date og. Må si at akkurat nå synes jeg det er deilig. Har det bra alene og ! Endret 18. mars 2016 av heartlife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå