Haatr Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hei . Skal lage middag imorgen skal og trenger tips til hva jeg kan lage. Gi tips!! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 En god biff er aldri feil. Lenke til kommentar
Haatr Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Noe treningsvennlig med masse proteiner haha Lenke til kommentar
ili Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Dersom du lurer igjen så kan du gjøre som meg og eksperimentere litt av og til. Hakk opp noe kjøtt og stek det i pannen. Gjerne med grønnsaker du liker. Min favoritt er sjarlottløk eller vanlig løk. Eksperimenter med krydder. Ha i fløte og la det småkoke. Ha gjerne litt mer rå finhakket løk i, ketchup, mer krydder eller lignende. Variasjon fryder Kan gjerne spises for seg selv eller serveres med noe. Min favoritt til dette er hvitløksbaguett med smeltet ost og fløtegratinerte poteter. Lenke til kommentar
Haatr Skrevet 14. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2016 Hva ble det? 500g cottage cheese med syltetøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå