ingridb Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei,jeg skal kjøpe digital kamera for første gang men har ikke så mye peiling på kameraer.Lurte på om det var noen som kunne anbefale bra digital kameraer til en billig penge.Jeg er blind og må derfor ha et kamera som er lett å bruke for andre og som har en enkel program vare ,er hel automatisk og har usb tilkobling. Får håpe det er noen som kan hjelpe meg På forhånd takk for hjelp Mvh ingridb Lenke til kommentar
s-ki Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei! Hvis du/dere går inn på produktguiden her vil dere finne mange "bra" og enkle kameraer til under 2500kr og med 3MB. Styr unna Mustek og og Trust Power så er det nesten hypp som happ hva du velger. mvh s-ki Lenke til kommentar
johang Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hei. Kodak-kameraene er veldig enkle i bruk. Du kan til og med få utskrifter lettvint fra de kameraene hvis du kjøper skriveren som de kan brukes med. Langt enklere enn å skrive ut via skriver. Det finnes også en ekstern skriver, men da har vi alt begynt å kludre litt fram og tilbake mellom forskjellige merker. For enklest mulig bruk tror jeg Kodak er tingen ! johanG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå