Nlklas Skrevet 12. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 Har per i dag en Sennheiser hd 598 som jeg er fornøyd med, koblet gjennom Asus Xonar U3. Lurer på om jeg vil få noen merkbar forskjell om jeg bytter ut lydkortet med en dac? Har en kompis som mente jeg burde gjøre dette, uten at han hadde noen grunn til utsagnet sitt.. Og jeg er ganske grønn på dette feltet. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Xonar er ganske high-end så det er neppe noe særlig å hente på oppgradering. HD598 passer godt sammen med U3. Endret 10. april 2016 av vidor Lenke til kommentar
janus88 Skrevet 12. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 Med mindre du merker noe støy eller slikt fra det nåværende oppsettet er det vel kanskje ikke all verdens å hente. For min egen del hadde jeg et rimelig gammel SoundBlaster lydkort i maskinen som hadde en utrolig irriterende støy som duret konstant. Investerte i en DacMagic XS fra Cambridge som gjorde underverker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå