OlaHaldor Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Dette hadde jeg aldri trodd skulle skje.. Men jeg er mildt sagt lamslått. Å spille RCT-spillene i multiplayer har nok vært manges store drøm innen denne sjangeren. Open RCT2 krever at du har spillet fra før (via f.eks. GOG eller Steam) og gjør det mulig å spille i din vanlige oppløsning på moderne skjermer, og en rekke ekstra funksjoner i tillegg til multiplayer over LAN og internett. Gratis å laste ned. Lett å installere. Tut og kjør! Man kan spille alt fra to til.. veldig mange spillere samtidig. Det er en in-game chat Man spiller med eller uten økonomi. Spiller man med økonomi er det naturligvis en veldig stor utfordring, fordi man samarbeider om parken. Da kan det være greit å ha en god del penger, sånn at parken fortsatt kan drives forsvarlig og med pluss i regnskapet. Gledelig nyhet for Mac-brukere. Det skal være en egen Mac-installer tilgjengelig, sånn at man kan spille på kryss av plattformer også, om jeg ikke tar helt feil. Man er forøvrig ikke begrenset til å spille multiplayer. Man kan fint spille singleplayer også. Endret 12. mars 2016 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Det er så rått!Veldig mye patching og fiksing som er gjort også.RCT føltes alltid som ett ganske komplett spill, men noe så fullkomment tør jeg sjelden drømme om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå