mandela Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Hei, noen som vet om det går an å laste ned pdf fakturaer fra Dustinhome? De sender aldri faktura pr epost og jeg kan heller ikke finne annet enn ordrehistorikk og eksport av ordrehistorikken uten detaljer når jeg er logget inn på "minside". Lenke til kommentar
tingo Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Når jeg ser på ordrehistorikken så kan jeg klikke på ordre- eller faktura-nummer. Når fakturaen er på skjermen velger jeg bare print fra browseren (bruker Chrome) og deretter "save as PDF". Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Når man åpner en ordre, så vises ikke fakturanummeret. Kan jo også ta skjermbilde i stedet for å lagre hele siden som pdf, men jeg skulle gjerne ha fått en ordentlig pdf faktura slik som de fleste andre nettbutikker tilbyr (komplett, netonnet, cdon osv) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Jeg ser på eldre ordre at var det mulig å laste ned ordentlige pdf fakturaer før, men selv for disse ordrene kan jeg ikke lenger hente fakturaene. Endringer med tilhørende feil på siden virker det som. Endret 13. mars 2016 av mandela Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Står Ordrenummer helt i toppen. hvertfall her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå