Gå til innhold

Nesten i sentrum av Røros by

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei dokumentasjon i panoramaformat. Antgelig ville jeg tatt en beskjæring til venstre for å fjerne stokpen da jeg tror det vil bli bedre spenning hvis linjene skjæres av bildekant.

Roar

Vet ikke om du egentlig mener stolpen helt i høyre billedkant, det blir mer "make sense" for meg. Ved kutt til venstre vil en hest bli borte, tenkte jeg ville ha med alle tre. Men uansett, takker deg for alltid konstruktive kommentarer.

Skj

Lenke til kommentar

Synes himmelen ble litt grovkornet?

Ellers er jeg med på kuttet til Roar, og på andre kanten er det en lite tulleskygge akkurat i kanten som kunne vært klonet bort. Ellers er det et fint bilde, kirka forteller oss hvor vi er. Ser ut som du har finevær?

I V2 er det lagt på korn og annen struktur hvilket kan være greit for alt annet enn himmel. Ser at det også er litt grovkornet himmel i V1 uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Takk for at du gransker bildene mine og kommer med dine tanker om disse. Nyttig å få slike tilbakemeldinger. Ser for øvrig enkelte skygger i himmel som skylden støv på billedbrikka (som må renses)

Skj

Lenke til kommentar

Vanskelig å kommentere teknisk i så lite format, men originalen ser absolutt best ut for meg. I v.2 er det for mye kontrast og hardhet i lyset. Vakkert bilde :)

Enig, V2 er for hardt presset. I tillegg er det litt støv på billedbrikken (er fjernet nå) som ved nærmere granskning også kan ses på V1. Takker for god kommentar.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...