afdsgdfsghrede Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Hei, Har et lite brukt Sony DSLR-A450 liggende som jeg tenker å selge da det blir veldig lite brukt. Desverre ble objektivet som fulgte med kamerahuset (18-55) stjålet da jeg hadde innbrudd i bilen, så jeg selger det med et Tamron AF 28-300 XR zoom objektiv som jeg kjøpte da det var nytt. Til sammen kostet dette ca. 8500,- nytt i 2011/12, men jeg sliter med å finne ut hva jeg kan prøve å få for dette i dag. Jeg har funnet ett slikt kamera på Finn og det lå på 1800,- med objektivet som fulgte med. Det jeg kommer til å selge er: - Sony DSLR-A450 - Tamron AF 28-300 xr objektiv - 8GB SD-card - Lader + ekstra batteri - Kameraveske Hva bør jeg legge dette ut for? Evt. hva tror dere jeg kan forvente å få for det? Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 12. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2016 Satan hvor ting taper seg i verdi. Håpet at objektivet kanskje holdt seg bedre, men da får jeg kanskje beholde det hvis jeg må selge med et sånt tap... Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Hva er eksakt navn på objektivet? Det kan jo ha litt verdi hvis det er siste versjon. Kamerahuset er neppe verdt mange kronene, og enig med rogkas at du neppe får mye for dette. Lenke til kommentar
afdsgdfsghrede Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Hva er eksakt navn på objektivet? Det kan jo ha litt verdi hvis det er siste versjon. Kamerahuset er neppe verdt mange kronene, og enig med rogkas at du neppe får mye for dette. Hmm. Ser ut til at det er A061. Høres det riktig ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå