Xilence Skrevet 12. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 Hei. Jeg har i dag denne: https://www.komplett.no/product/584444?noredirect=true# med disse: https://www.komplett.no/product/492633?noredirect=true Kan jeg bruke noen av brikkene på bildet i vedlegget med det over? Takk på forhånd Mvh Morten Jensen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 Du kan bruke den øverste brikken. De to nederste er DDR2, og vil ikke passe i din maskin. Lenke til kommentar
Xilence Skrevet 12. mars 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 Du kan bruke den øverste brikken. De to nederste er DDR2, og vil ikke passe i din maskin. Sålenge det er DDR3 så er det ett fett, så og si? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 Mer eller mindre. I noen tilfeller så kan resten av minnebrikkene dine bli klokket ned for å matche de tregeste brikkene, og noen brikker krever en annen spenning. Lenke til kommentar
Xilence Skrevet 12. mars 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 (endret) Mer eller mindre. I noen tilfeller så kan resten av minnebrikkene dine bli klokket ned for å matche de tregeste brikkene, og noen brikker krever en annen spenning. Regnet med det. Kan da ikke skje noe særlig galt når jeg tester dem. Takker og bukker for hjelpen Edit: sjekket dem litt nøyere og de er så og si identiske som dem jeg har i maskinen i dag, bare et annet merke. Endret 12. mars 2016 av Xilence Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 Neida. Bare test i vei du. Lenke til kommentar
Xilence Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2016 Neida. Bare test i vei du. Alt gikk i orden, så du vet Tolket teksten på to av de tre minnebrikkene feil og trodde jeg ville ende opp på 12 gb, men 10 er absolutt mer enn nok, noe jeg fikk erfare etter timer med The Division, da pc-en ble mer eller mindre ubrukelig med bare 6 gb før (1 GB +- tilgjengelig og maskinen måtte skrus av/på). Er over 6 år siden jeg "praktiserte feltet", så måtte ty til ekspertfeltet her Takker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå