Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Fiskeplassen under Holsbrua i Valldal. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2016 Dette er ikke voldsomt langt fra Trollstigen, så jeg anbefaler på det sterkeste å legge dette stedet inn på planen hvis dere er i området. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Fin serie. Tenker muligens litt oppskjerping på V1. Hvis et klikk er for mye så kan det jo reduseres noe. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2016 Fin serie. Tenker muligens litt oppskjerping på V1. Hvis et klikk er for mye så kan det jo reduseres noe. Roar Ja, kanskje det? Jeg kan jo prøve Hyggelig du stakk innom en tur. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Så flott det var der! Fikk et akutt anfall av fiskefeber. Fin serie som dokumenterer plassen godt. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2016 Så flott det var der! Fikk et akutt anfall av fiskefeber. Fin serie som dokumenterer plassen godt. Fiskefeber er vel ikke den verste feberen man kan ha?! Det var utrolig fint der! Kommer nok til å stoppe der neste gang jeg skal forbi også. Jeg bor jo i et område det er utrolig gøy å være litt "turist", og det prøver jeg å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg