MadDecent Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Hei, jeg har bestilt to varer fra en nettside i danmark som jeg betalte 1000kr for. (bilgrill og øyelok) nå er jo mars kommet og jeg har fremdels ikke fått noen av varene, og jeg har kontaktet de 8 ganger og på 5 av de emailene jeg har sendt så har jeg fått svar at de venter på øyelokkene før de sender opp til Norge. det tok sin tid før jeg da kontaktet dem på telfon og siden de snakker dansk så var det veldig vanskelig å forstå (til og med engelsk var nesten ikke til å forstå), men der ble vi enige at de skal sende grillen opp og at jeg får refundert øyelokkene siden de ikke klarte å lage de (eller noe sånt). og nå er det vell snart 5 uker siden sist jeg ringte og jeg har fremdels ikke fått noe. så jeg sendte 2 mailer til, men ikke noe svar. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Betalte du med kredittkort, bankkort eller via bankoverføring? Lenke til kommentar
MadDecent Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Betalte du med kredittkort, bankkort eller via bankoverføring? Bankkort Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Du kan be om reklamasjon gjennom VISA. Kontakt banken din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå