phax Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Hei, har et Panasonic NV-GS5 som jeg skal selge, og når jeg da letet opp ny prisen på det nå for og finne ut hvor mye jeg skulle ta for det kom jeg over dette kameraet: NV-GS50 som er 2000,- billigere! er det noen som vet hva de store forskjellene på disse kameraene er? siden de med 0 på slutten er så mye billigere? og forresten, hvor mye kan jeg ta for kameraet mitt synes dere? det kostet 12000 nytt for 1,5 år siden, nå ligger det på 9300,- selger det med ekstra batteri og bæreveske. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Den største forskjellen er at bildebrikken på GS50 er mindre enn på den forrige modellen GS5, og dermed blir kameraet også litt mindre. Ellers tror jeg ikke det er andre store forskjeller. Pris har jeg ingen mening om. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 merkelig.. så kameraet er stort sett det samme bare at den billigste versjonen er mindre?? hørtes litt rart ut men men.. skulle jo trodd det var omvendt. Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 GS50 er en nyere modell, og erstatter GS5. Kanskje billigere å produsere siden prisen går ned? Lenke til kommentar
22will Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Forskjellen er størrelsen på bildebrikken GS 5 HAR STØRRE BILDEBRIKKE 1/4 tomme GS50 har bare 1/6 tomme Det samme gjelder for GS 1&3 disse har også 1/4 tommes biledbrikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå