Gå til innhold

In case of zombies break glass diy hjelp

buffy88

Anbefalte innlegg

https://www.google.no/search?q=in+case+of+zombie+break+glass+diy&client=tablet-android-sonymobile&biw=1280&bih=800&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiN2dOUk7PLAhUhMZoKHUrLDkcQ_AUIBigB#imgdii=BYyo6J8dw1fwLM%3A%3B6snaDcengn10HM%3A%3B6snaDcengn10HM%3A&imgrc=6snaDcengn10HM%3A

Skal lage en sånn ramme til min bror, og da trenger jeg litt hjelp.. Håper noen kan hjelpe meg?

Lurer på hvor jeg får tak i sånne dype rammer som jeg kan ha ting inni? Litt store rammer da med tanke på geværet..

Vet ikke ka de har brukt som våpen på bilde, men jeg tenker softgun.. Så da lurer jeg på kor får jeg tak i billige soft gun? Gevær og pistoler. Trenger ikke være de beste så lenge de ser litt ekte ut.. Og ikke som om jeg har kjøpt de på toys r us?

Hvis noen vet om hvor jeg får kjøpt andre ting jeg kan ha inni så kom gjerne med forslag feks store kniver, machete, håndgranater, kikkert osv.

Ser kun etter norske butikker

På forhånd takk??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Masse sånne nerdebutikker som har ferdige displays av den typen både nettbutikker og norske butikker. Outland-kjeden f.eks. selger sånt.

hadde litt lyst å lage det til selv, men veldig greit å ha en backup plan... Så Takker for det☺☺☺☺

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...