Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det med kjæresten?

Anbefalte innlegg

Burde jeg være bekymret?

Jeg og kjæresten er i tidlig 20 årene. Vi har vært sammen i snart 2 år. Det første året hadde vi sex hver eneste dag, og noen ganger 2 ganger daglig. Nå har han plutselig mistet helt interessen. I perioder vil han ha meg annenhver dag, men nå går det 5-7 dager mellom hver gang. Han takker ja til blowjob..er det noe galt? Er det vanlig? .. jeg er liten og lett, spretten rumpe, og store faste bryster. Er ikke noe galt sånn sett som kan gjøre at han plutselig ikke har lyst på. Er den samme jeg alltid har vært .. synes også han er mye mer ute på byen enn tidligere og drikker

Anonymous poster hash: 32d05...20a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han susser på meg til vanlig, og koser osv. Men når det kommer til sex er det bråstopp. Virker som han kun vil ha sex når det har gått for lang tid og han må få tømme seg.. sexen varer i ca 2min så er det over. Kjenner jeg begynner å bli seksuelt frustrert

Anonymous poster hash: 32d05...20a

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Sett deg ned å spør han pent og rolig om dette og gjør det klart at du ikke kommer til å bli irritert på ham uansett svar. (da er det viktig at du ikke blir det heller).

Det kan være mange årsaker til dette og utseende er svært sjelden årsaken. Det kan være han ikke har det så bra. Han kan for eksempel slite av en depresjon, stress eller annet.

Ikke alt handler om kropp og utroskap må du vite.

Anonymous poster hash: d628e...60e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...

Trist lesning. Men jeg har det sterke inntrykket av at menn flest,i alle aldre, fort går lei i smaken av "den ene". Om så det er den deiligste dama er det aldri helt "det ene" menn ønsker å ha. Hypofysen dems styres av variasjoner. Tenningsmønsteret drives mot flertallet. Damer blir egentlig aldri bra nok/godt nok alene for en mann.

Jeg er sikker på at du er helt perfekt! Til en som fortjener deg bedre.

Så hadde jeg vært deg ville jeg nok ha satt han på plass ved å true stoltheten hans (du er hans stolthet fordi du ser bra ut) og sagt at nå går jeg for en annen som ønsker meg på en ærligere måte!

Fortsett med å prente inn i hodet hans at han taper på holdningene sine i fremtidige forhold også,om han lar fristelsene styre livet/evt be han leike seg ferdig før han går inn i et nytt forhold med en annen.

Lenke til kommentar

Så hadde jeg vært deg ville jeg nok ha satt han på plass ved å true stoltheten hans (du er hans stolthet fordi du ser bra ut) og sagt at nå går jeg for en annen som ønsker meg på en ærligere måte!

Haha...

En manns stolthet er dama hans fordi hun ser bra ut? Joda, det kan jo stemme for noen. Men en mann som definerer sin verdi gjennom dama han til enhver tid er sammen med, er allerede verdiløs. Både med og uten henne.

Og det går fint an å bli dritt lei ei dame selv om hun ser bra ut. Mener du fremdeles at en manns stolthet er definert gjennom ei dame han er dritt lei av?

Fortsett med å prente inn i hodet hans at han taper på holdningene sine i fremtidige forhold også [...]

Ville du gitt dette rådet dersom situasjonen var snudd? Altså at en mann var sammen med ei dame som noen ganger bare ville ha sex annenhver dag, og andre ganger bare én gang i uka?

Eller hadde en slik situasjon vært på grensa til "voldtekt" dersom en mann hadde prøvd å mase og manipulere til seg sex med ei dame?

Gammel tråd... Men jeg må bare poengtere at du nok en gang viser at du har dårlige holdninger. Faktisk så begynner jeg å lure på om du kanskje har en form for asperger. Det virker ikke som du respekterer eller har evne til å sette deg inn i andres perspektiv.

Eventuelt er du bare feminist, og ikke evner å respektere menn.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tror det er ganske vanlig at frekvensen avtar en del i forhold av en viss varighet.  Jeg tror at de parene som holder lenge sammen, til en viss grad aksepterer det. Dere hadde det jo veldig heftig i starten, og kan ikke forvente at slik skal det fortsette, uansett om du er aldri så lekker og tiltrekkende. Sex kan faktisk være ganske energikrevende, især for mannen, og etter hvert er det naturlig at naturlig at en meget hektisk aktivitet viker plassen for andre sider av livet, som kanskje har vært forsømt i perioden en drev på som kaniner.

Tenker det er verre at han bare bruker 2 min på akten når dere først er sammen, hvis han er normalt opplyst kan det innebære at han rett og slett blåser i om du får et utbytte av det. Ville ha forsøkt å bremse ham litt når dere er oppi det, og gi ham noen hint om hva som skal til for du kan oppleve det som noe fint. Om han ikke tar hintene, ville jeg rett og slett gått videre, for heldigvis finnes det bedre elskere på markedet hvis en er på utkikk etter det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...