Gå til innhold

Til Kaffestuggu eller frisør ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempefine bilder, med god kontrast, begge versjoner.

Røros ser ut til å være et rikt sted på gode fotomotiv.

Takk for kommentaren Trond. Ideelt sett burde nok personen som kommer gående vært litt mer fremtredende i bildet. Komposisjonsmessig, og i forhold til tittel ville dette blitt bedre. Synes allikevel at bildet har noe for seg. Legg for øvrig merke til at gaten (og alle andre gater i Røros for tiden) er dekket med snø og is.

Sparkstøtting er derfor hyppig i bruk, og strøing er nærmest fraværende. Røros er som du antyder nærmest et eldorado for fotografer, du må nok ta deg en tur dit en gang.

Skj

Lenke til kommentar

Her synes jeg så absolutt det passer best i svarthvit da bildet liksom fremstår litt nostalgisk.

Mulig jeg ville tatt en beskjæring til høyre så de grå langs kanten forsvant for da eliminerer du litt urolige ting nede i hjørnet også.

Ellers intet å bemerke i dette bildet med dybdetunell ut mot annen bebyggelse i bakgrunnen.

Roar

Lenke til kommentar

Fantastisk deilig at de ikke stør grus på veger og fortau, da er sparken virkelig nyttig og anvendelig.

Hvis vi får snø i Ålesund, så er de brennsnar med salting og grusing, så ingenting funker..ikke barnevogn, ikke spark, ikke akebrett! Og hvorfor? Fordi folk som er skrale til beis skal komme seg fram? De går jo likevel ikke ut slike dager. Det var dagens slag for normal brøyting! :)

Bildet er helt toppers det! :D

Lenke til kommentar

Her synes jeg så absolutt det passer best i svarthvit da bildet liksom fremstår litt nostalgisk.

Mulig jeg ville tatt en beskjæring til høyre så de grå langs kanten forsvant for da eliminerer du litt urolige ting nede i hjørnet også.

Ellers intet å bemerke i dette bildet med dybdetunell ut mot annen bebyggelse i bakgrunnen.

Roar

Uten tvil litt renere bilde med ditt forslag til beskjæring. Ikke det helt store utslaget, men det slike detaljer det er fint å få tilbakemelding på. Takk for tilbakemeldingen !

Skj

Lenke til kommentar

Fantastisk deilig at de ikke stør grus på veger og fortau, da er sparken virkelig nyttig og anvendelig.

Hvis vi får snø i Ålesund, så er de brennsnar med salting og grusing, så ingenting funker..ikke barnevogn, ikke spark, ikke akebrett! Og hvorfor? Fordi folk som er skrale til beis skal komme seg fram? De går jo likevel ikke ut slike dager. Det var dagens slag for normal brøyting! :)

Bildet er helt toppers det! :D

I Røros er de flinke til la vinter være vinter. Det er først når det blir klink is på fortauer at det foretas en forsiktig strøing, ellers ikke. Et eksempel til etterfølgelse spør du meg. Takk for kommentaren Helene !

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...