Term Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jobber hovedsakelig som nattevakt i resepsjonen på et av de større hotellene i tromsø (og det dyreste ). Ellers står jeg litt i baren om jeg er i desperat pengejakt. Kan også være ualmuligmann også siden jeg er brannvernleder her også, så styrer jeg med alt ifra nødlys til nettverket når jeg er innom på dagtid og kjeder meg Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg har vært "proffesionell" syk i et år nå. Norge er faktisk et bra land å bo i når det gjelder jobb, trygdeetaten og sykemeldinger Hmmm.... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Er daglig leder på www.overklokking.no - så jeg tror min jobb er i den positive enden i denne tråden. Ja, er det en jobb da? Trodde dere ikke ble betalt... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Har ikke jobb. : Kommer til å gå GK Medier og Kommunikasjon for å bli mediegrafiker eller Art Director. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Hjelpepleier - kjempejobb, om man liker å jobbe med mennesker, får brukt meg selv masse, pluss at det er så få menn i yrket mitt at jeg alltid blir positivt mottatt av kollegaer overalt : Enormt med damer... *grin* I tillegg litt kontor og brukerstøtte IT. Det siste består stort sett i å sette seg inn i ukentlig info fra Telenor, nullstille passord og forklare sjefen hvordan hun sender E-post... Den kjipeste jobben jeg har hatt var vel å være vaktmesterassistent ved videregående skole, rake løv, måke snø, flytte pulter (mellom etasjene, uten heis), skrape tyggigummi, drikke kaffe, røyke, drikke kaffe, røyke... Endret 22. november 2003 av baldviking Lenke til kommentar
Bose Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jobber snart i to discotek firmaer........ Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Jeg er kiwi"yrkesmann". har vurdert å slutte mange ganger nå, men pengene stopper meg alltid i å si opp dette er verdens høljobb edit1: Tusen takk for sensuren, yrkesmann høres bare SÅ kult ut edit2: kiwi "yrkesmann" = dette edit3: nå er jeg sur!!! teite drittforum sensurerte til og med linken min Endret 22. november 2003 av fondus Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) edit2: kiwi "yrkesmann" = dette edit3: nå er jeg sur!!! teite drittforum sensurerte til og med linken min Knakk sammen av en eller annen grunn Edit: wee, linken funka når jeg quota *grin* Endret 22. november 2003 av LoS Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg sjenker øl på Loftet Pub i Grimstad fra tid til annen. Åsså mekker jeg websider til en billig penge.. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Da kan vi lige greit kutte av hele tråden her For ingen slå det ******skapet eg har te jobb.. Avisbud rett etter skolen.. ****** så dritt Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jobber på et stort varehotell. Pakker alt mulig ræl folk bestiller fra bokklubber, postorde kataloger osv. Det er helt utrolig hva folk bruker penger på. Drømmefanger til 289,-, meditasjonsteppe til 249,-. ju næim it. Kjip jobb, men lønna er grei. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Da kan vi lige greit kutte av hele tråden her For ingen slå det ******skapet eg har te jobb.. Avisbud rett etter skolen.. ****** så dritt Ehm....jo? Gå med avisen søndag morgen. Ikke akkurat så gøy, men trenger penger. Må se å skaffe meg en bedre jobb. Det blir vel lettere når jeg blir 16. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Salg av PC-er og PC-utstyr, konfigurering av PC-er til kunder, drifting av telefoni, spesielt Nortel Meridian 1 sentral. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Ellers jobber jeg på en lokal Esso-bensinstasjon Jeg og.. :nice: Egentlig litt digg jobb.. Satt for det meste å leste Pondus Julealbum-ting (tilgi meg for mine synder*) / asterix / vg / db / div andre blad / så fotball i hele dag.. Men jeg går jo i 10.klasse óg, dah.. EDIT: * = altså, å lese julealbum før jul.. Endret 23. november 2003 av Mikka Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jobber ikke for tiden. Jobbet hos NGT i sommer og på fredag snakket eg med sjefen og de ville ha meg tilbake. Jobbet i router avdelingen der vi drev og flashet, oppgraderte og feiltestet routerne. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ehm....jo? Gå med avisen søndag morgen. Ikke akkurat så gøy, men trenger penger. Må se å skaffe meg en bedre jobb. Det blir vel lettere når jeg blir 16. Du har min sympati. Jeg pleier å kjøpe dagbladet av det stakkars mennesket som går rundt med aviser på søndagen. Hvor mye får du pr solgte avis? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Her i Molde får man 3,50 pr avis mener jeg, mens VG gir 3,00 kr pr. avis... Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jobber hovedsakelig som nattevakt i resepsjonen på et av de større hotellene i tromsø (og det dyreste ). Ellers står jeg litt i baren om jeg er i desperat pengejakt. Kan også være ualmuligmann også siden jeg er brannvernleder her også, så styrer jeg med alt ifra nødlys til nettverket når jeg er innom på dagtid og kjeder meg du jobber ikke på rainbow vel? : jeg har den kjipeste jobben, som menig moa på skjold leier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå