Gå til innhold

Hva slags jobber har dere?

simmy

Anbefalte innlegg

Jobber hovedsakelig som nattevakt i resepsjonen på et av de større hotellene i tromsø (og det dyreste :p). Ellers står jeg litt i baren om jeg er i desperat pengejakt. Kan også være ualmuligmann også siden jeg er brannvernleder her også, så styrer jeg med alt ifra nødlys til nettverket når jeg er innom på dagtid og kjeder meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelpepleier - kjempejobb, om man liker å jobbe med mennesker, får brukt meg selv masse, pluss at det er så få menn i yrket mitt at jeg alltid blir positivt mottatt av kollegaer overalt :p: Enormt med damer... *grin* I tillegg litt kontor og brukerstøtte IT. Det siste består stort sett i å sette seg inn i ukentlig info fra Telenor, nullstille passord og forklare sjefen hvordan hun sender E-post...

Den kjipeste jobben jeg har hatt var vel å være vaktmesterassistent ved videregående skole, rake løv, måke snø, flytte pulter (mellom etasjene, uten heis), skrape tyggigummi, drikke kaffe, røyke, drikke kaffe, røyke...

Endret av baldviking
Lenke til kommentar

Jeg er kiwi"yrkesmann". har vurdert å slutte mange ganger nå, men pengene stopper meg alltid i å si opp :( dette er verdens høljobb :grumpy:

edit1: Tusen takk for sensuren, yrkesmann høres bare SÅ kult ut :shrug:

edit2: kiwi "yrkesmann" = dette

edit3: nå er jeg sur!!! teite drittforum sensurerte til og med linken min :mad:

Endret av fondus
Lenke til kommentar
Da kan vi lige greit kutte av hele tråden her

For ingen slå det ******skapet eg har te jobb..

Avisbud rett etter skolen.. ****** så dritt

Ehm....jo? Gå med avisen søndag morgen. Ikke akkurat så gøy, men trenger penger. Må se å skaffe meg en bedre jobb. Det blir vel lettere når jeg blir 16.

Lenke til kommentar
Ellers jobber jeg på en lokal Esso-bensinstasjon

Jeg og.. :nice: Egentlig litt digg jobb.. Satt for det meste å leste Pondus Julealbum-ting (tilgi meg for mine synder*) / asterix / vg / db / div andre blad / så fotball i hele dag.. :)

Men jeg går jo i 10.klasse óg, dah.. :cool:

EDIT: * = altså, å lese julealbum før jul.. ;)

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Ehm....jo? Gå med avisen søndag morgen. Ikke akkurat så gøy, men trenger penger. Må se å skaffe meg en bedre jobb. Det blir vel lettere når jeg blir 16.

Du har min sympati. Jeg pleier å kjøpe dagbladet av det stakkars mennesket som går rundt med aviser på søndagen. Hvor mye får du pr solgte avis?

Lenke til kommentar
Jobber hovedsakelig som nattevakt i resepsjonen på et av de større hotellene i tromsø (og det dyreste :p). Ellers står jeg litt i baren om jeg er i desperat pengejakt. Kan også være ualmuligmann også siden jeg er brannvernleder her også, så styrer jeg med alt ifra nødlys til nettverket når jeg er innom på dagtid og kjeder meg :p

du jobber ikke på rainbow vel? :p: jeg har den kjipeste jobben, som menig moa på skjold leier... :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...