Gå til innhold

Hva slags jobber har dere?

simmy

Anbefalte innlegg

Jeg går ut fra at flesteparten som sitter på dette forumet mellom 8-16 sitter og sturer på en eller annen jobb.

Jeg sitter selv på telefonsupport for trådløst bredbånd, og et par andre tjenester også.

Jeg sitter på et rom helt aleine fra 8-14 da kommer det en til som skal jobbe til 22. På de andre tjenestene sitter jeg på noe som kalles så proft som "overflow", d.v.s hvis ikke de andre løk-huene klarer å svare alle telefonene kommer de til meg, d.v.s ganske få samtaler. Bredbånds greine er veldig nyoppstarta, så ufattelig lite som skjer der også. Jeg snakker kanskje om på en GOD dag 6-7 samtaler på 8timer.

Og da hjelper det ikke stort når vi kun har tilgang til vg, dagbladet og hardware.no.

Heldigvis så har jeg med meg laptopen, og kan sitte så mye jeg vil på den, ser på film og spiller. Runda COD på jobben her i forgårs forresten. :)

Dette høres kanskje ut som en kosejobb for mange av dere, men tro meg, det er forbanna kjedelig.

Noen andre som har kjedelige/tragiske jobber?

Har veldig lite å gjøre som dere sikkert skjønner, så jeg bare måtte lage en tråd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter selv på Internett Support, men vi har nok en mye større kundemasse, helt utrolig hva slags spm man får. Samtalene varierer alt fra 20 samtaler til 100, avhengig av trafikken.

Jobben er grei, men man blir lei av mange tette spørsmål. Har nok litt mer tilgang enn Simmy, Irc, msn, webradio(om så lenge), og hele nettet så sant det ikke er nevnt noen perverse ord i metatag'n.

Lenke til kommentar

Hehe ja jobben her hadde vært helt kurant den hvis ikke det hadde vært for den forbanna nett-tilgangen. Hadde jeg i det minste hatt MSN så hadde jeg vært fornøyd.

EDIT: SI fra hvis det er en ledig jobb der da :)

Endret av simmy
Lenke til kommentar
Hehe ja jobben her hadde vært helt kurant den hvis ikke det hadde vært for den forbanna nett-tilgangen. Hadde jeg i det minste hatt MSN så hadde jeg vært fornøyd.

EDIT: SI fra hvis det er en ledig jobb der da :)

Kanskje det er på tide og koble opp til IRC igjennom GPRS?

Er ganske digg det vetu ;) Går selv på skole ,men sitter og sturer her på TCI 2dager i uken ,med ganske lite og gjøre... De tingene som jeg kunne ha gjort er rett og slett ting som andre har gjort.. /gjør

Lenke til kommentar

Når det gjelder kjedeligste jobber, tror jeg det er få som slår de jobbene jeg har hatt hittil. Jeg slutta med jobben for et par uker siden, rett og slett fordi jeg ikke taklet det lenger. Jobbet som "altmuligmann" på en markisefabrikk. Jobbene der bestod som regel i å sitte foran et borr fra 8-16, med tre pauser totalt på en time til sammen. Det er da snakk om masseprodusering av små metall/jerndeler, masse olje og griseri. Har faktisk vanskelig for å se andre jobber som er verre, sitte på et kontor å kjede meg høres faktisk ut som en drøm i forhold... Hvorfor jeg jobba der? Desperat behov for penger, kort vei, og var veldig enkelt å få jobb der... Glad jeg kom meg vekk fra det hølet hvertfall. :grumpy:

Lenke til kommentar
Er nettverksadmin/driftsansvarlig i Norge for et stort internasjonalt selskap med hovedkontor i USA.
Vårt eget globale IP nettverk går gjennom 110 byer i 45 land:
USA, Kanada, Latin Amerika, Europa, Midt Østen, Asia og Pacific Rim. Endret av Jazzcat
Lenke til kommentar

Jobber på et utested :)

Høres digg ut ikke sant?

Tusle rundt og høre på musikk, se på damer ;) og litt sånt.

Men når man kommer til bakdelene så serverer jeg ikke, jeg rydder! :grumpy:

Gud jeg hater den jobben mer enn noe annet for tia. Greit, 90 kr timen er jo ikke å klage på. Men å jobber til kl 4 på natta i helgene er _ikke_ atraktivt!

Også selvfølgelig 2 timer for sent til skolen på mandag :grine:

Hadde ikke gjort meg noen ting å sitte på ræva i 8 timer i strekk og snakke i telefonen, på jobben så må jeg stå på beina i 8-10 timer mens jeg løper rundt å rydder :grumpy:

Noen som vil bytte? :p:

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Jeg kjører sykebil. Når det ikke er noen gamle damer som knekker lår-halsen, sitter jeg for det meste på internett. Sjefen har spandert bredbånd, så det gjør vi med god samvittighet. Vi kan bruke det så mye vi vil. Det er på en betingelse. Hvis han noen gang ser vi surfer p...o, ja da er det visst slutt... (Men gubben har ikke peiling på data og internett. :lol: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...