Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er det med kjæresten?

Anbefalte innlegg

Burde jeg være bekymret?

Jeg og kjæresten er i tidlig 20 årene. Vi har vært sammen i snart 2 år. Det første året hadde vi sex hver eneste dag, og noen ganger 2 ganger daglig. Nå har han plutselig mistet helt interessen. I perioder vil han ha meg annenhver dag, men nå går det 5-7 dager mellom hver gang. Han takker ja til blowjob..er det noe galt? Er det vanlig? .. jeg er liten og lett, spretten rumpe, og store faste bryster. Er ikke noe galt sånn sett som kan gjøre at han plutselig ikke har lyst på. Er den samme jeg alltid har vært .. synes også han er mye mer ute på byen enn tidligere og drikker. Jeg er stortsett igjen hjemme

Anonymous poster hash: 32d05...20a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slettes ikke uvanlig at sexen dabber av og at det går lengre tid mellom hver gang når man har vært sammen en stund. Sånn er det ofte bare, og 5-7 dager er ikke så ille. Selvsagt, jeg har høy sexlyst selv og kunne gjerne hatt sex hver dag med min partner, men man kan ikke alltid få viljen sin. Jeg har heller lært meg å tenke kvalitet fremfor kvantitet. Vi har ikke sex like ofte lengre, men kvaliteten på sexen blir bare bedre og bedre etterhvert som vi prøver nye ting og kjenner hverandre bedre.

Når man har vært lenge sammen med noen, forsvinner noe av spenningen. De aller fleste klarer å leve med det, og så heller periodevis sprite opp sexlivet gjennom eksperimentering og litt ekstra krydder, men i hverdagen når man har jobb/studier, hobbyer, venner og andre forpliktelser, kan det for noen bli slitsomt å skulle ha sex hver dag resten av livet. Når man er nyforelsket prioriterer man ofte sex med partneren foran mange andre ting, men i lengden vil prioriteringene begynne å normalisere seg.

Det at han fester mer trenger heller ikke være unormalt. Alkoholen kan jo ha innvirkning på mengden sex. Jeg var sammen med en fyr en gang som overhodet ikke klarte å ha sex når han hadde drukket... dessverre festet han altfor ofte, så det ble lite sex på meg. Ikke rart det ble slutt. Men det at han fester mer nå enn tidligere kan være fordi han nedprioriterte festing til fordel for deg, men nå som dere har vært sammen en stund vil behovet for å feste øke blant noen personer. Ofte er det sånn at når man er i et etablert forhold, så blir behovet for å tilbringe tid med partneren mindre og man kjenner mer på behovet for alenetid eller tid med kompisene - altså det å ha et liv utenom partneren. Men det skal jo ikke være sånn at du føler deg kraftig nedprioritert. Han skal jo fortsatt prioritere deg og ønske å være sammen med deg og vise affeksjon - men igjen, det er ikke unormalt at ting endrer seg når man har vært sammen over lengre tid, både når det gjelder sex, festing og prioritering av partner og tid.

Anonymous poster hash: 226e4...777
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...