agathe Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er det noen som kan hjelpe meg? Da jeg installerte mysql skrev jeg ikke inn noe brukernavn og passord. Men når jeg skal koble opp mot databasen må jeg jo skrive inn det for å få en connection.... Hvordan kan jeg nå legge inn brukernavn og passord?? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Eh, dette har ikke så mye med programmering? Lenke til kommentar
runeb Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 MySQL har vel et eget program som du bruker til å legge til brukere med tror jeg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 MySQl er en databaseserver. Du må jo lage egne databaser som du skal koble deg opp til. Du må også ha tabeller i de forskjellige databasene som inneholder dats som du skal manipulere..... Hvis du ikke skrev inn noen passord når du innstalerte MySQL trenger du (såvidt jeg vet) ikke noe passord når du skal koble deg opp til databasen for å administrere den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå