Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Liverpool

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fuckings Europa League sammen med Liverpool...

Fuckings Europa League sammen med Liverpool og ble knust ut av fuckings Europa League av Liverpool  :)

Føfan så digg, baby  :D

Håper Liverpool kommer lengre enn det United klarte!  :D Føfan  :D
Klarte å komme lengre enn United iallfall  :D Føfan  :D
Rimelig desperat når du blar opp innlegg fra Des ifjor. Men hadde ikke ventet mindre.

Når dere gjør det, så må jeg også få lov. Men har skjønt det at unitedleiren er perfekte. #sarkasme

Gjør hva da? Eg har aldri drevet å bladd opp eldamle innlegg for å ha noe å kaste tilbake på motparten når det gjelder fotball. Er jo du som driver med slikt for å finne mest mulig krutt til "innleggene" dine.

Ingen som har sagt at Unitedleiren er perfekt, det er igjen noe du prøver å få slått igjennom slik at du selv kan føle at du drar United supporterene her inne gjennom dritten. Ingen er da perfekte, bortsett fra deg da.

HÆSJTÆGG Sarkasme.

Endret av IcedInsanity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Never your fault, murderers, without killing anyone runger over old Trafford før det er spilt 12 minutter. Gerrard slip-sangen etter 15.

For en søplegjeng. Klarer ikke fylle tribunene til en europaligakamp en gang bare fordi de ligger an til å ryke, og de som dukker opp driter i å støtte laget og tyr heller til å slenge dritt til scouserne.

Liverpool er jo definisjonen på "Perfekt".

CdymRH6W0AAOyl6.jpg

"My phone was hacked" lol sikkert

Lenke til kommentar

Hva er det dere prøver på egentlig? Begge sider er like ille.

Hadde forøvrig et klipp liggende av de fantastisk utrolig snille supporterne deres som jeg har filmet selv fra en kamp mellom United og Liverpool. Hvis det skulle være noen tvil om hva som kommer ut av kjeften deres, så er det: "Münich, Münich, Münich" og "Who's that lying on the runway, who's that dying in the snow?" eller lignende. Også han med cap som viser meg fingern på 0:17 da :cry: God jul!

Endret av banansplitt™
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...