Jarbra Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Heisann Forleden dag tok jeg kverken på Asus-hovedkortet mitt, og jeg trenger derfor et nytt. Har vært Asus-tilhenger i lang tid, og tenkte at litt innovasjon hadde ikke skadet. Asus er jo ikke den beste klokkeren heller Jeg tittet litt rundt på forumet, og la merke til kortet som Formann har. Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA . Har noen andre forslag før jeg evt. bestiller dette ? Det må være Seriel-ATA på kortet. Retter denne posten litt mot Formann, i håp om å få litt tilbakemelding fra ham om hvordan kortet er, og hvordan det klokker. Takk Edit: Skriveleif Endret 20. november 2003 av Jarbra Lenke til kommentar
dp Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 kommer det ikke et Abit AN (7) kort snart? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 kommer det ikke et Abit AN (7) kort snart? You tell me Har du noen link til dette kortet ? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Du har selvfølgelig sendt en pm til Formann så han vet om din hunger etter info om dette hovedkortet? Lenke til kommentar
formann Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg kan trygt anbefale Abit NF7-S v2.0 .. dette kortet klokker meget bra selv umoddet, og er veldig stabilt. Som noen andre her nevner så kommer AN7 snart, men hvordan dette klokker er det ingen som vet ennå.. Selv så tror jeg det vil klokke helt likt som NF7, men har et litet håp om at de har forbedret strømforsyningen i kortet, og at man kan kjøre skikkelig høy FSB med multi 11 eller over. Mulighet for 3.2vdimm hadde også vært kult, men tviler litt på dette. Alt vi kan gjøre er å håpe. Skal du ha et kort som garantert klokker bra så blir det NF7 v2.0 Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Jeg tittet inne på komplett, hvor de fikk inn AN7 den 3. i 12. Ser ut som det samme kortet som Nf7, unntatt Guru-chippen. Jeg får vel vente og se på noen tester =) Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 du kan jo og kjøpe det nye gigabyte med dual bios elns og 4 ramsloter. det skal være bra til klokking. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 du kan jo og kjøpe det nye gigabyte med dual bios elns og 4 ramsloter. det skal være bra til klokking. Noen linker ? Blir ikke lett å finne "det derre nye Gigabyte-kortet" sånn helt uten videre ;) Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 denne formoder jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå