Gå til innhold

Beste overklokkingskortet (Formann)?

Jarbra

Anbefalte innlegg

Heisann

Forleden dag tok jeg kverken på Asus-hovedkortet mitt, og jeg trenger derfor et nytt. Har vært Asus-tilhenger i lang tid, og tenkte at litt innovasjon hadde ikke skadet. Asus er jo ikke den beste klokkeren heller :shrug:

Jeg tittet litt rundt på forumet, og la merke til kortet som Formann har. Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA . Har noen andre forslag før jeg evt. bestiller dette ? Det være Seriel-ATA på kortet. Retter denne posten litt mot Formann, i håp om å få litt tilbakemelding fra ham om hvordan kortet er, og hvordan det klokker.

Takk

Edit: Skriveleif

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan trygt anbefale Abit NF7-S v2.0 .. dette kortet klokker meget bra selv umoddet, og er veldig stabilt. Som noen andre her nevner så kommer AN7 snart, men hvordan dette klokker er det ingen som vet ennå.. Selv så tror jeg det vil klokke helt likt som NF7, men har et litet håp om at de har forbedret strømforsyningen i kortet, og at man kan kjøre skikkelig høy FSB med multi 11 eller over. Mulighet for 3.2vdimm hadde også vært kult, men tviler litt på dette. Alt vi kan gjøre er å håpe.

Skal du ha et kort som garantert klokker bra så blir det NF7 v2.0 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...