Snylter Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Cruise Control er ikke brukendes i norge om man ikke kjører mye og langt natterstid. Adaptiv Cruise Control er et helt annet ballgame som er perfekt for norske veier/trafikk og ligger godt innenfor begrepet komfort. Tull. Jeg bruker som regel cruisekontrollen ved kjøring på E6, det pleier å funke bra det. Endret 13. mars 2016 av Snylter 2 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Cruise Control er ikke brukendes i norge om man ikke kjører mye og langt natterstid. Adaptiv Cruise Control er et helt annet ballgame som er perfekt for norske veier/trafikk og ligger godt innenfor begrepet komfort.Tull.Jeg bruker som regel cruisekontrollen ved kjøring på E6, det pleier å funke bra det. Sånn passlig enig med begge to. CC er godt brukanes på norske veier. Spesielt om man har som er enkelt å justere hastighet på. Dvs ikke som eldre Mondeo, de var grusomme på akkurat det området. Men ACC er skikkelig elsk! Tror jeg har rekord på rundt 1,5 time uten å røre en pedal, og det var kun nødvendig pga en rundkjøring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå