Olaven Spire Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Min cpu er for varm XP 2000+ Socket A, jeg har funnet et par ting, men er disse å anbefale? Papst vifte, 94m³/time, 36 dB(A) Swiftech CPU-kjøler, u/vifte Arctic Silver 5 Termisk Pasta Blir å bestille komponenter i dag og all hjelp er jeg takknemmelig for Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det passer fantastisk godt sammen Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 De passer bra sammen, spesielt om du spiller mye flighsim 2004 og ikke har lydkort. VIFTA HØRES UT SOM ET FLY men at det oppsettet kjøler bra, det tviler jeg ikke på Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Er mulig jeg tar vifta som er rundt (max) 30db, skal stille på mine kabinettvifter og høre hvor mye de bråker på fullt (38db) Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg kan bare anbefale den nye til Termaltake,"silent boost", kjører denne sammen med en papst 12dB på en xp2500@2700 og tempen ligger på under 40C. Tilnærmet lydløs kjøling altså... Det blir jo noen kroner, men Swiftech er jo ikke akkurat billig heller. F. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg kan bare anbefale den nye til Termaltake,"silent boost", kjører denne sammen med en papst 12dB på en xp2500@2700 og tempen ligger på under 40C. Tilnærmet lydløs kjøling altså... Det blir jo noen kroner, men Swiftech er jo ikke akkurat billig heller.F. Pris og lydmessig virker dette forslaget fornuftig. Ha ellers i bakhodet at den cpu'en din er kjent for å være ufattelig kjip på overklokking. Det oppsettet som du foreslår selv er overkill når du ikke kan forvente å kunne hente noe mer ut av cpu'en. Har du ordentlig "gjennomtrekk" i kabinettet? Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Joey1313 hvis du går til Denne posten så ser du hvorfor jeg trenger nytt og bedre Overklokking blir det lite med og overkill gjør heller ikke noe, skal vel få en barton 3000 oppi om ikke så altfor lenge Endret 20. november 2003 av Mr.Anderson. Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Da har jeg bestilt, det ble som følger: Papst vifte, 84m³/time, 32 dB(A) Swiftech CPU-kjøler, u/vifte Arctic Silver 5 Termisk Pasta 2 Stk. Vantec Aluminium Heat Spreader Et par ram kjølere kommer godt med også Lenke til kommentar
Olaven Spire Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Har du ordentlig "gjennomtrekk" i kabinettet? Ja, alt av ledninger er teipet sammen så de ikke er iveien for luft strømmen, og har runde kabler til harddisk, dvd og floppy :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå