Boosas Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Hei Jeg satt tidligere i dag og jobbet med et Arduino prosjekt. Mens arduionen var koblet til PC'en gjennom USB-porten, kom jeg uheldigvis borti Arduino'en med min eksterne 24volts strømforsyning, etter 2-3 sekunder bestemte pc'en for å skru seg av. Og jeg får ikke skrudd på den bærbare pcen igjen. Jeg har prøvd å bare skru ut USB-kortet, men uten hell. Er det en mulig at jeg har kortsluttet hele hovedkortet på pc'en? Lenke til kommentar
Boosas Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Hei Jeg satt tidligere i dag og jobbet med et Arduino prosjekt. Mens arduionen var koblet til PC'en gjennom USB-porten, kom jeg uheldigvis borti Arduino'en med min eksterne 24volts strømforsyning, etter 2-3 sekunder bestemte pc'en for å skru seg av. Og jeg får ikke skrudd på den bærbare pcen igjen. Jeg har prøvd å bare skru ut USB-kortet, men uten hell. Er det en mulig at jeg har kortsluttet hele hovedkortet på pc'en? Fikset det med å koble fra og inn CMOS batteriet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå