tjalla Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Hvilke programmer kan jeg bruke for å måle tempen på gpu'en? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvilke programmer kan jeg bruke for å måle tempen på gpu'en? hardware monitor, motherboard monitor osv.. Lenke til kommentar
db Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 heizan Å flashe et skjermkort eller i det hele tatt flashe, er det å bytte BIOS??? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. september 2004 Forfatter Del Skrevet 17. september 2004 heizan Å flashe et skjermkort eller i det hele tatt flashe, er det å bytte BIOS??? Når det er snakk om å flashe biosen, ja. Lenke til kommentar
db Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 heizan Å flashe et skjermkort eller i det hele tatt flashe, er det å bytte BIOS??? Når det er snakk om å flashe biosen, ja. vis du flasher et skjermkort dah er det oxo og bytte bios??? det går vel ikke ann og gjøre på et skjerkort vel........?? Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) ----- Endret 1. oktober 2004 av Thomaszz Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 herlig! takke være denna topcien har jg endelig fått klokka d sugene 9200se kortet mitt!!! Lenke til kommentar
isobuster Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Noen som bruker ATItool? Kanskje løsningen for alle de som har 9500PRO med clock lock. Aner ikke hvordan den gjør det, men programmet fjerner locken uten å softmod eller flash av bios. Dette er det eneste programmet jeg har klart å klokke mitt Hercules radeon 9500PRO med. Og ja, minnet er utroligt varmt på dette kortet, uten OC'ing. Har ikke testa max av max på noe enda. men alt går smooth med 300/300. Tror jeg skal klare mye mer enn det Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 300/300 er ingenting for et 9500 Pro (varierer selvfølgelig....). Mitt greide lett ca. 380/330, enda endel mer for benching (med litt ekstra kjøling). *mimre* Det var kort det. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 SoftwaremodifiseringDet har vært mye snakk om "softmodding" den siste tiden, ettersom visse Ati-kort kun ved hjelp av modifiserte drivere kan "omgjøres" til langt dyrere kort, og yte mye bedre. De fleste spørsmål og svar, og filer du trenger finnes her. Siden er flyttet hit. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Fikse litt på dissa linkene ? de "finnes" ikke lenger Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) ehe.. glem det.. (edited.. jeg som ikke leste ordentlig angående den linken som ble endret lenger oppi her ) Endret 4. oktober 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 heizan Å flashe et skjermkort eller i det hele tatt flashe, er det å bytte BIOS??? Når det er snakk om å flashe biosen, ja. vis du flasher et skjermkort dah er det oxo og bytte bios??? det går vel ikke ann og gjøre på et skjerkort vel........?? hovedkortet ditt har sin egen bios, og skjermkortet ditt har en egen bios Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kan godt hende noen har spurt om det før men jeg orker ikke lese hele dette innlegget (det holdt med de første to sidene). Hvordan er det med garanti når man overklokker med f.eks rivatuner? Hvis kortet mitt blir ødelagt av en eller en annen grunn og de(komplett) finner ut at kortet er overklokket, må jeg bare bite i det sure gresset og kjøpe nytt? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Kan godt hende noen har spurt om det før men jeg orker ikke lese hele dette innlegget (det holdt med de første to sidene).Hvordan er det med garanti når man overklokker med f.eks rivatuner? Hvis kortet mitt blir ødelagt av en eller en annen grunn og de(komplett) finner ut at kortet er overklokket, må jeg bare bite i det sure gresset og kjøpe nytt? yepp, garantien brytes hvis du overklokker. ( da hvis de finner ut at du har overklokket. ) Lenke til kommentar
Thomaszz Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Mitt nx 6800 kokker bare 385/833 jeg vet det greier mer. PSUen er ihvertfall sterk nok. Skal jeg på en måte varme opp kortet med 3d mark? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Siden er flyttet hit. Takk, rettes. Det er ikke så ofte jeg er innom tråden, så det er greit om dere sender PM med eventuelle merknader (men spørsmål bør helst tas her i tråden). Lenke til kommentar
uNlzD Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Klokka litt igår.. Har et radeon 9600 pro c 398 coreclock hz og 297 memory clock hz. Klokka det igår til 420 coreclock og 315 memory clock.. Hmm bra dårlig? Har original kjølinga bare.. Er dette noe problem ? I forhold te klokkinga lissom. Har vell 0 peil på klokking.. OGSÅ lurte jeg på en ting til, trenger et program for og måle temperaturen på pc`en. Aida funkække, og jeg orker ikke styre med bios bare for og se temperaturen.. Noen andre programmer eller lignende? Please hjelp meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå