Solefald Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 noken som har litt forslag til overklokking av mitt system? har Socket 745 med AMD 64 3200+ som eg har clocket opp 200hmz. har eit Gainward 6800LE, og eg har vannkjøling på den.. ligger på nå ca 56-57 grader. har alle pipelines som var mulig, og det hjalp mildt sagt godt på. er det noken som har erfaring med korlangt dei har clocka dei? er litt redd for å ødelegge det:/ sjølv om eg veit at det ikkje er så lett, men man er jo glad i pcn sin =) Lenke til kommentar
medlem-57480 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hva er maks overklokking av et Raden 9800 256mb? PLEASE svar meg... Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) noken som har litt forslag til overklokking av mitt system? har Socket 745 med AMD 64 3200+ som eg har clocket opp 200hmz.har eit Gainward 6800LE, og eg har vannkjøling på den.. ligger på nå ca 56-57 grader. har alle pipelines som var mulig, og det hjalp mildt sagt godt på. er det noken som har erfaring med korlangt dei har clocka dei? er litt redd for å ødelegge det:/ sjølv om eg veit at det ikkje er så lett, men man er jo glad i pcn sin =) Har du vannkjøling på skjermkortet ditt? Jeg har samme kort som deg og selv har jeg vannkjøling..Mitt ligger på 30-33 IDLE..har ikke prøvd å spille ennå...Siden jeg fikk i sammen vannkjølinga i sta... Lurer også på hvordan jeg får klokket dette opp til et 6800GT Kort om det er mulig? Takker for svar.. Endret 26. september 2005 av Mogge_ Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 Hva er maks overklokking av et Raden 9800 256mb? PLEASE svar meg... Det er det ingen som vet, du må prøve deg fram. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Til å begynne med KONGE guide men over til det som er "problemet" eg har eit Gainware Geforce 7800gt trenger eigentleg ikkje å clocke akkurat no, men alikavel. idle tempen ligger på 46 grader ( synes dette virker litt høgt men dei fleste seier det er greit ) lurer på om det går ann å clocke det med den tempen? i så fall kva meiner dokke er maks tempen? Lenke til kommentar
dalis Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Har ei maskin med integrert skjermkort. S3Graphic prosavage ddr med 32 mb. Hvordan klokkes det? Har prøvd de linkene i den første posten. Når jeg kjørte rivatuner, og valgte skjermkort fikk jeg ikke noe valg å klokke. Sto bare agp i vinduet. Har jeg ett kort som ikke kan klokkes? Lenke til kommentar
DreamTheater Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg må bare spørre om noe, og det er hvordan man åpner pipeline på 9800pro. Er det foresten det samme som å åpne pipelines som på et 6800le kort? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Jeg må bare spørre om noe, og det er hvordan man åpner pipeline på 9800pro. Er det foresten det samme som å åpne pipelines som på et 6800le kort? 5044589[/snapback] Man kan ikke åpne ekstra pipelines på 9800 Pro, bare SE av 9800-kortene. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 VELDIG fin tråd. Sto mye nyttig her. Ikke sikker på det her, men hvis du har "Cool&quiet" på maskinen din, må du vel ta dette av hvis du skal overklokke ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 VELDIG fin tråd. Sto mye nyttig her. Ikke sikker på det her, men hvis du har "Cool&quiet" på maskinen din, må du vel ta dette av hvis du skal overklokke ? 5110560[/snapback] Du snakker vel om Cool&Quiet for prosessoren, det skal ikke ha noe å si for skjermkortet. Lenke til kommentar
Roar F Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Jeg hadde tenkt å klokke mitt gigabyte 7800gt kort med rivatuner. Jeg har lest guiden, men etter at jeg har trykt på det lille bildet som skal forestille et skjermkort, så kommer ikke bildet der man kan stille på frekvensene som i guiden. Det kommer bare et bilde der det står "NVstrap driver" også masse gråe felt jeg ikke kan trykke på, eneste jeg kan trykke på er "install".. Har ingen peiling på dette og har ikke så lyst til å prøve meg fram.. Når jeg starter programmet, står det at driverversjonen min ikke er støttet. Kan det ha noe med saken og gjøre? Har en av de nyeste nvidiadriverne.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvilket program er det beste til å overklokke et Geforce 7800GTX? Link? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Hvilket program er det beste til å overklokke et Geforce 7800GTX? Link? 5153019[/snapback] Bruk rivaturner eller Coolbits. Du kan laste det ned frå guru3d Endret 14. november 2005 av Elensar Lenke til kommentar
orginal Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Får ikke klokkket mitt 6800LE noe serlig. Ikke at det blir usabilt eller noe sånn, men får ikke skrudd opp farta så mye jeg vil. Den stopper, og feilmeldinga "Driver failed to pass the internal test with the clock frequenses blablabal.." Er det bare slik, eller kan det hjelpe og bytte driver? Prøvde å bytte til den nyeste 81.94, men ble ikke akkurat bedre... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 noen som har erfaringer med å klokke eit 6600gt? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Greier ikke innstalere Rage3D TWEAK. Prøver begge downloads, og når det er ferdig åpner jeg winraren trykker på innstalasjons ruten. men så kommer dette bildet opp! Se bildet Lenke til kommentar
predatorslutt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei hva er den høyste stabile klokketemperaaturen på et sapphire radeon x800xt med Zalman Viftekjøling?? og er det no vitsi? Mvh Emil Frostrud Lenke til kommentar
predatorslutt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Prøv og laste ned Ati tool og prøv med det Lenke til kommentar
predatorslutt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvor høyte er det mulig og klokke et sapphire radeon x800xt? Og er det noe vitsi?? Mvh Emil Frostrud [email protected] for svar he he Lenke til kommentar
predatorslutt Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hvor høyt kan du dra et sapphire radeon x800xt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå