Zappza Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Hei! Hvordan OCer jeg mitt Leadtek 6600GT? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Her har du en måte og gjøre det på.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) hvor setter jeg opp volten på minnet på mitt powercolor x800xt har et abit nf7 v2.0 å får klokket minne til 550mhz føler at det må mer volt til for og presse mer..' ps: er det trygt å presse på max volt på skjermkorte i bios uten at kortet ryker ? Endret 20. mai 2005 av ClawHammer Lenke til kommentar
rolf_enver Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hadde vært kult om dere kunne sagt litt om øvre temp grense for GPU. Mitt 6800GT kort ligger på 53.5C på IDLE, jeg synes det hørtes høyt ut... Noen som kan gi meg litt mer info? Lenke til kommentar
rolf_enver Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 klokket til 400/1075 uten artifacts, men har 78C på LOAD, det kan jo umulig være bra? Burde jeg skaffe meg ny kjøler? Isåfall, vet noen om en bra kjøler som kjøler både gpu og ram? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 klokket til 400/1075 uten artifacts, men har 78C på LOAD, det kan jo umulig være bra?Burde jeg skaffe meg ny kjøler? Isåfall, vet noen om en bra kjøler som kjøler både gpu og ram? 78 grader er ikke noe bra nei se på komplett på kjøler der har de Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) R9600 Fy f... For et klokke kort klarte nettopp 324@500mhz i core.. Edit: men det var litt ustabilt vet ikke om det var cpu eller gpu som fikk litt mye den restarta seg. Endret 25. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
storken Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 har rivatuner og 3d mark 2001 og trenger nå et program som viser hvor varmt skjermkortet er. har et 9800xxl (et 9800pro kort med xt kjerne) har en r360 kjerne og 128 ddr ram står at driveren catalyst 4.4 er detected hvor mye er realiserbar klokk? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Endre du mangler ATiTool http://www.techpowerup.com/atitool Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 Jaja, guiden er gammel; den er skrevet "noen år" før ATiTool kom ut. Hakke giddi å oppdatere den på en stund, får se om jeg gjør det. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Jaja, guiden er gammel; den er skrevet "noen år" før ATiTool kom ut. Hakke giddi å oppdatere den på en stund, får se om jeg gjør det. Jeg syntes du bør ta deg sammen og oppdatere guiden snart Ende Den er bra, men kunne trengt litt mer info om nyere ting. Jeg skulle gjerne softmodda x800 pro kortet mitt. Skal visst gå an å gå opp fra 12 til 16, men jeg finner ikke noe sted hvor det er noe nyttig info. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 @ Endre; Geforce Ti4200, program til å sjekke varmen? vet du? eller finnes det i det heletatt? På forhånd, Tusen takk Lenke til kommentar
Endre Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2005 @ Endre; Geforce Ti4200, program til å sjekke varmen? vet du? eller finnes det i det heletatt? På forhånd, Tusen takk Er redd det ikke finnes, du må nok sette på en temperatursensor selv. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 å.. jaja, da er det sikkert ikke så farlig.. har en sunn finger som jeg kan kjenne med også Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg bruker Radlinker. Sjer klokkingen med en gang jeg trykker på set eller må jeg trykke på set, use curent + reboot ? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Her står det ikke Overclock her. bare AGP Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har et gammelt skjermkort, radeon 9800 som ligger på loftet her, så har jeg ikke prøvd å overklokke, kan jeg ta ut skjermkort som er i bruk, og så sette inn radeon kortet og prøve å overklokke det så langt som fy, å så slenge inn det nye kortet igjen? Uten at hovedkort og cpu skades av dette.. Bare se bort fra drivere og avinstallering.. Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Tusen takk for hjelpen, hadde et gammel skjermkort og nå funker det bedre på spill. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Jeg har et gammelt skjermkort, radeon 9800 som ligger på loftet her, så har jeg ikke prøvd å overklokke, kan jeg ta ut skjermkort som er i bruk, og så sette inn radeon kortet og prøve å overklokke det så langt som fy, å så slenge inn det nye kortet igjen?Uten at hovedkort og cpu skades av dette.. Bare se bort fra drivere og avinstallering.. Tja, du må iallfall innstallere drivere til 9800-kortet for å bruke det, og driverne til kortet du bruker nå på nytt når du skal bruke det igjen. Så lenge du holder deg unna klokking av AGP-portens hastighet er det ingen fare for at hovedkortet og CPU-en skal ta skade, uansett hva du måtte finne på å gjøre med skjermkortet (så lenge du har sunn fornuft ). Endret 2. august 2005 av Endre Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Jeg bruker Radlinker.Sjer klokkingen med en gang jeg trykker på set eller må jeg trykke på set, use curent + reboot ? Kjenner ikke programmet, men tipper det holder med "set". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå