Gå til innhold

Kjøp og salg av pc deler på finn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du må være mere spesifikk hva du er ute etter:

GRATIS!Jeg bygger PC GRATIS for deg!

 

 

Er du på utkikk etter en ny pc? Eller har du merket at pc-en din har vært treg i det siste? Da har du kommet til det rette stedet! Jeg bygger gjerne PC for deg, helt gratis. Jeg kan også oppgradere din PC. Grunnen til at jeg gjør det gratis er at jeg synes det er morsomt å bygge pc-er. Hvis du lurer på noe eller er interessert ta gjerne kontakt med melding på finn eller telefon, svares normalt innen 12 timer, ofte raskere. Det er fint om du sender melding på den måten du er lettest tilgjengelig. Her er noen eksempler på mulige pc-er:

:nei::hmm::rofl:

 

Så jeg vet ikke om man skal ta slike selger seriøst, bra de jobber gratis men tar vel sikkert stiv salgspris også.

 

SSD 120gb: 549
2 tb hdd: 795

 

Det må være nytt ellers er det ganske stiv pris.

Lenke til kommentar

Det som jeg syns er ekstra morsomt hva og ta med noen pcdeler, man har kjøpt selv, også sende det til Adrian Fagerlund for å få det bygget gratis?

 

Stakkars kar, da blir det lite film\spilling på han om alle skal gjøre det.

Da tror jeg han endrer siden på finn. til forespørsel uten om pakkepris for arbeidet er ikke aktuelt.

Eller kun vil hjelpe folk per epost.

Lenke til kommentar

Tror du må være mere spesifikk hva du er ute etter:

GRATIS!Jeg bygger PC GRATIS for deg!

 

 

 

Er du på utkikk etter en ny pc? Eller har du merket at pc-en din har vært treg i det siste? Da har du kommet til det rette stedet! Jeg bygger gjerne PC for deg, helt gratis. Jeg kan også oppgradere din PC. Grunnen til at jeg gjør det gratis er at jeg synes det er morsomt å bygge pc-er. Hvis du lurer på noe eller er interessert ta gjerne kontakt med melding på finn eller telefon, svares normalt innen 12 timer, ofte raskere. Det er fint om du sender melding på den måten du er lettest tilgjengelig. Her er noen eksempler på mulige pc-er:

 

:nei::hmm::rofl:

 

Så jeg vet ikke om man skal ta slike selger seriøst, bra de jobber gratis men tar vel sikkert stiv salgspris også.

 

SSD 120gb: 549

2 tb hdd: 795

 

Det må være nytt ellers er det ganske stiv pris.

Jeg ser etter noen som bare kjøper og selger pc deler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...