Theo343 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Skal velge mellom en av disse og lurer på hva som gir meg mest for pengene (kan desverre ikke velge iphone). Har også en Surface Pro 4 som kanskje gjør det mer naturlig å velge Lumia 950 som "partner". Dilemmaet er at fra før av har jeg iphone 5S og Lumia 640XL og det er her jeg har alle apper (ingen kjøpsapper på Lumia ennå). Eller skal jeg benytte muligheten til å gå for litt Android action med en god Samsung telefon. Valget som tas nå gjelder for 2 år før jeg kan gjøre en endring. Endret 19. mars 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 I motsetning til Lumia 950, så har Surface Pro 4 et operativsystem som føles ferdig. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Personlig ville jeg valg Android siden app-utvalget er en annen verden. Nå har jeg ikke fulgt nøye med på hva som skjer med kompatibiliteten med apper fra Android på Microsoft OS, så ta gjerne det med i beregningen. Endret 25. mars 2016 av vidor 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Har fått litt svar i en annen tråd (opprettet denne i tilfelle de ble for OT i den andre tråden). Skal vurdere i helgen. Takk for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Tilgangen på apper er noe du må ta med i risikovurderingen hvis du vurderer en Microsoft-telefon. Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Har også en Surface Pro 4 som kanskje gjør det mer naturlig å velge Lumia 950 som "partner". ... Tja, hvis jeg har forstått Windows- og Android-folket rett så skal vel begge plattformer kunne kobles sammen med hva som helst og fungere helt suverent. Da burde det ikke bety noe hvilken PC eller nettbrett du har, og dermed bør du vel kunne velge den telefonen du liker best. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Lumia 950 gir meg på ingen måte en "premium" følelse til 6000 kr. Ved første øyekast er det vanskelig å se forskjell på denne og en Lumia 640 til rett over tusenlappen. Hadde jeg ikke visst bedre, så ville jeg trodd de kostet det samme basert på kvaliteten. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Det ble en Samsung S7 siden timingen der passet bra Venter bare på leveranse. Takk for innspill. Endret 19. mars 2016 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå