Roar Kneppen Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Leopard på vei ned Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Et herlig dyr, ingen tvil om det. Rammen falt ikke i smak hos meg, personlig liker jeg ikke rammer på dataskjermen, passer best når bildet skal opp på veggen. Buskaset til høyre og oppe i bildet ble litt forstyrrende. Og jeg skulle ønske å fått øyekontakt med dyret, det ser ut som noen forstyrrende skygger ved ansiktspartiet. Men, er jo ikke akkurat en modell som lar seg instruere. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Imponerende flott skudd - og litt skummelt Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Et vakkert dyr ikke mange av oss får oppleve "live".....synes du har fått pusen fint plassert på stammen i bildeflaten, skyggepartiene i ansiktet er en del forstyrrende, men vanskelig å få gjort noe med.....ellers et bilde som klart viser leoparden i sitt naturlige habitat, farger og dybde, skarphet og format også bra. mvh Ulv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Et herlig dyr, ingen tvil om det. Rammen falt ikke i smak hos meg, personlig liker jeg ikke rammer på dataskjermen, passer best når bildet skal opp på veggen. Buskaset til høyre og oppe i bildet ble litt forstyrrende. Og jeg skulle ønske å fått øyekontakt med dyret, det ser ut som noen forstyrrende skygger ved ansiktspartiet. Men, er jo ikke akkurat en modell som lar seg instruere. Vil du ha øyekontakt med krabaten så kan du klikke her http://www.pbase.com/kneppen/the_leopard_is_coming_namibia Der slipper du ramma også, men kanskje er noen redigeringer litt dårligere. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Flott komposisjon der den smyger seg ned stammen. Kvadratisk format er ofte veldig behagelig, synes jeg. Ramma er nevnt. Når du komponerer så bra er den helt unødvendig og til og med forstyrrende, men det er jo også ditt "vannmerke"... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Leopard i bevegelse, klatreekspert som den er. Fint å se et dyrebilde der dyret er i aktivitet. Passende omgivelser vises her. Ser stoners nevner ønske om bedre øyekontakt. Synes ikke dette har så stor betydning i denne settingen, nemlig leoparden på vei ned en trestamme. Ramme er jo blitt en del av din stil, denne gang ville jeg nok ha fortrukket bildet uten. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Nyyydelig Roar! Fantastiske farger, flott positur (selv om jeg gjerne ville hatt med hale) nei detta var jaggu flott! Likte ramma til og med! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Ett meget fint bilde av det store kattedyret. Artig å se den i denne posituren der den klatrer nedover trestammen. Slett ingen ting å utsette på hverken skarphet, lys eller farger her. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Hei, Roar. Et virkelig flott bilde av leopard, - kanskje det mest fullkomne av alle kattedyrene, - sterk, rask, god jeger og en glimrende klatrer ! Jeg har vanskelig for å forstå at noen kan drive jakt på disse flotte kattene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg