ZoOoM Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 1. Når kommer spillet ? 2. Er det motorsykler i spillet ? 3. Hvor mye koster det nye GT rattet og når kommer det ? 4. Kan en kjøpe GT4 m/ratt ? sånn at det blir litt billigare ? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Har ikke svar på noe av spm dine, foruten jeg synes å huske det er utsatt til 2004, har bare lyst å si at jeg gleder meg til det kommer! Lenke til kommentar
cairn Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) 1. Given the game's production cycle (it's due in 2004) 2. GT4 will feature more than 500 cars (men neppe noen motorsykler, det er et bilspill ) 3. Pris er vel TBA (og i foelge logitech kommer det naar GT4 kommer) 4. I foelge Logitech blir det bundle med nytt Logitechratt + GT4 naar det kommer ja. (Edit: The Logitech Steering Wheel, which demoed at E3, will ship simultaneously with GT4 (sometime in 2004). ) Haaper dette hjalp. Endret 20. november 2003 av cairn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå