AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Heei. Har vært forkjølet siden forrige uke, nesten helt frisk nå, men hadde noen kraftige anfall spesielt om nettene når jeg var i en liggeposisjon. For nesten 1 uke begynte det å gjøre vondt nederst på venstre side av ribbeina og litt ut på siden når jeg hostet. Tenkte at det kunne være noe verre, men det kjente litt etter og merket at det gjorde litt vondt hvis jeg presset litt i område med fingrene så det er sannsynligvis bare musklene. Men i går (torsdag) så var jeg på trening og det gikk for det meste fint helt til jeg startet på militærpress. Kjente at det strakk seg litt og begynte å gjøre mer vondt. Etter det var det å puste og gå nok til å fremkalle smerter. Har roet seg litt ned nå, men likevel langt fra frisk. Er det noe jeg kan ta for å få litt fortgang i helbredelsen? Tviler på at legen kan gjøre mye for meg, spesielt i det område, men kanskje det er noen reseptbelagte medisiner? Diklofenak kan fås reseptfritt som voltarol og voltarel med resept men de er jo bare i mot smertene og de overkommelig for øyeblikket (får se hvordan det blir når jeg begynner å gå igjen i morgen). Noe som kan behandle problemet? Har jo hatt hosteanfall før uten at musklene begynner å gjøre vondt. Kan jo ikke ligge stille i 1 uke og håpe på at de blir bedre. Anonymous poster hash: 456a2...b0d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Diklofenak kan fås reseptfritt som voltarol og voltarel med resept men de er jo bare i mot smertene og de overkommelig for øyeblikket (får se hvordan det blir når jeg begynner å gå igjen i morgen). Anonymous poster hash: 456a2...b0d Tar det tilbake, smertene er enorme ved hosting. Men det er vel som dem sier, no pain, no gain Anonymous poster hash: 456a2...b0d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Buuump Anonymous poster hash: 456a2...b0d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå