AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 hei folkens, skal på en fest til helgen.. har vært på mange fester før, etter bruddet, hvor noen venner av eksen min var. valgte da å si nei og unngå de litt.. Men nå er ting litt annerledes. Veldig mange av de deltakende på festen er enten gode venner av henne eller klassekamerater. Jeg vet ikke hva hun har sagt om meg eller hva de syntes om meg, men jeg har iallefall fått inntrykk av at de overser meg litt (sikkert fordi de syntes det er kleint å møte meg). Eksen min skal HELDIGVIS ikke dit. Men det jeg lurer på er hvordan jeg burde forholde meg til disse personene? Når de kommer til å befinne seg i hver eneste krik og krok i festlokalet? Noen tips? Anonymous poster hash: 70312...de0 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hev hode høyt og vær hyggelig med de. Så ser du an hvordan de er mot deg. Er de frekke/overser deg så holder du deg unna de. Håper det er noen du kjenner godt som skal på festen? Hvis det er så forklar de situasjonen, slik at de er klar over den. Det er da mye lettere for de å hjelpe deg. Synes ikke at du skal unngå og gå på fest pga eksen sin venner skal dit. Ikke la noe sånt kontrollere om du skal ha det gøy eller ikke. Forhold starter og forhold tar slutt, det er helt vanlig. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Hev hode høyt og vær hyggelig med de. Så ser du an hvordan de er mot deg. Er de frekke/overser deg så holder du deg unna de. Håper det er noen du kjenner godt som skal på festen? Hvis det er så forklar de situasjonen, slik at de er klar over den. Det er da mye lettere for de å hjelpe deg. Synes ikke at du skal unngå og gå på fest pga eksen sin venner skal dit. Ikke la noe sånt kontrollere om du skal ha det gøy eller ikke. Forhold starter og forhold tar slutt, det er helt vanlig. Ja har en del gode kompiser som skal! nei hadde ikke droppet det pga noen personer skulle ditt, ville bare ha tips til hvordan jeg skal forholde meg til dem. Men gjør som du sier og oppfører meg som folk og ser ann situasjonen Anonymous poster hash: 70312...de0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå