AnonymDiskusjon Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Har over det siste halvåret distansert meg mer og mer helt til jeg ikke har noe kontakt med den gamle "vennegjengen" min, dette gjorde jeg halveis bevist da jeg så alt negativt som skjedde i livet mitt var direkte eller indirekte på grunn av dem. Er i utgangspunktet veldig impulsiv og har lett for å gjøre dårlige valg og alle de tidligere "kompisene" mine er den typen folk som absolutt skal ha deg til å ta shot etter shot/egge deg til å gjøre dumme ting selv om jeg i utgangspunktet har sagt svart på hvit at jeg ikke kommer til å bli med på grøftefylla og selv om de vet godt hvor stor sjansen for at jeg kommer til å havne i slosskamp/på glattcelle/fyllekjøre og så videre om jeg drikker over en viss mengde og om de ikke ha noe med meg å gjøre om jeg ikke blir med på fylla hver helg så bryr jeg meg heller lite.) Ok så var det slutt på festing, og sosial omgang med folk utenfor jobb greit nok, de på jobben er stort sett mye eldre enn meg og synes jeg ser mer enn nok av de førti timer i uka på jobb. Eneste jeg føler jeg savner i livet er en slags nærhet, har aldri hatt kjæreste og ikke vært forelsket siden tredjeklasse, men swiper igjennom tinder en gang i blant som forøvrig er eneste arena hvor jeg i det hele tatt møter jenter nå men er bare så innmari lei. Ingen av fjesene som dukker opp interesserer meg noe særlig og får jeg en samtale igang så er det alltid jeg som tilslutt ikke gidder å svare, føler personlighetene som dukker opp i chatten der blir for "frøkenperfekt" til at jeg klarer å bry meg rett og slett. Har ett par jenter som sender nudes på snapchat til alle døgnets tider men gidder ikke kjøre tre+ timer for ett ligg heller, skal jeg bare knulle for å knulle tar jeg meg ett ronk heller, så slipper jeg å forholde meg til en ekstra person. Jobber forøvrig i ett veldig mannsdominert yrke så møter aldri noe jente der heller, Var mye greiere og gå på skole sånn sett. Konklusjons-spørsmål: Hvor møter man jenter bortsett fra utesteder og tinder? Hvordan/hvor får man kompiser som ikke er giftige? Hvordan bryr man seg mer om hva andre mener/sier/føler generelt? har blitt mer keitete i casual sosiale situasjoner det siste året, når jeg må gjøre small talk med kunder/i butikker/ ogsåvidere har jeg begynt og bli veldig robotisk. Jeg gir de den informasjonen de skal ha og når jeg får sleivballer klarer jeg liksom ikke tune inn til den frekvensen de kommuniserer på. Vil ikke si jeg er deprimert heller, eller kanskje halvparten av tiden jeg er våken som er lite for meg. Anonymous poster hash: 3ca03...9dc Anonymous poster hash: ef92b...e2b Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Er forøvrig en mann på 24 år haha jaja. Endret 10. mars 2016 av Primer4 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Enig i det siden shots er sterke greier. Bortsett fra mirakeløyeblikk der en dumper borti sin kjærlighet helt uventet, er det vel følgende muligheter: Via kjæledyr (hunder skaper kontakt), idrett, hobby, i kirka, på ferie, i svømmehallen... Og videre hobby, idrett og kontaktannonser i ukeblader Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Du er flink som distanserer deg fra de som trekker deg i en dårlig retning. Så du har jo kommet deg langt allerede! Hobbyer er vel kanskje der man treffer nye mennesker etter at man er ferdig med skolegang og slikt. Ellers vil jeg minne deg om at jentene du snakker med på for eksempel Tinder, er dypere og mer nyanserte enn de virker i utgangspunktet. Sånn er alle mennesker. Men det ver du jo! Håper ting blir bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå