Gå til innhold

Nettbrett til jobb og underholdning. Maks 5000, gjerne mindre

Anbefalte innlegg

Vurderer å bytte ut laptopen med et nettbrett. Bør ha mulighet for å gjøre enkle oppgaver i excel og word. Finnes det nettbrett som kan brukes til powerpoint? Jeg reiser en del til USA, så er en fordel om batteriet holder i 8-10 timer. Vil også bli brukt til Netflix og HBO, med og uten Chromecast. Pris maks 5000. Det ultimate er om det kan kommunisere med sharepoint, men det klarer jo knapt pcen.

Noen forslag? 

Endret av Barista Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer å bytte ut laptopen med et nettbrett. Bør ha mulighet for å gjøre enkle oppgaver i excel og word. Finnes det nettbrett som kan brukes til powerpoint? Jeg reiser en del til USA, så er en fordel om batteriet holder i 8-10 timer. Vil også bli brukt til Netflix og HBO, med og uten Chromecast. Pris maks 5000. Det ultimate er om det kan kommunisere med sharepoint, men det klarer jo knapt pcen.

Noen forslag?

Nettbrett og PC har ganske ulike bruksområder. Hvis du er bevisst på det, så er det vel greit nok å bytte ut en PC mot et nettbrett, men jeg vil nok få anbefale deg å vurdere de som komplementære verktøy som dekker to ganske ulike behov.

Har du noe annet du skal kommunisere med annet enn Sharepoint? Skal du samhandle med andre enheter som mobiltelefon eller annet datautstyr, bortsett fra Chromecast? Har du noe krav/forventning til operativsystem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...