molna Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 imens 7700 har symbian plattform 90... (eller også kalt series 90) Series 90 har ikke annet med Symbian å gjøre enn at det krever at Symbian ligger under. 'Symbian plattform 90' er det ikke noe som heter. Z1010 er for stor til å være lekker og desverre litt for preget av SonyEs firkantdesign. Kommer nok langt lekrere 3G-mobiler etter hvert. Lenke til kommentar
godal Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 godal: 7600 er 3G og dessuten ikke Series 60. SonyE-mobilene er utelukket da de hverken bruker Series 60 eller støtter MMC. Dessuten er jo SX1 100 ganger lekrere og coolere enn noen annen mobil :nice: Hvordan kan det at den har 3G være en ulempe? Om de er series 60 eller ikke har ikke så vanvittig mye å si for folk flest tror jeg, da er man mere opptatt av funksjonalitet. Riktignok har de ikke mmc, men de har memory stick duo, som betyr at man uansett kan legge til minne (og ja jeg vet at de er noe dyrere). I tillegg har jo p900 UIQ, som etter min mening (og alle jeg kjenner som har prøvd) er series 60 overlegent. I tillegg, er du sikker på hva slags OS det er på 7600 og Z1010? jeg har ikke sett det noe sted. hva angår lekker/cool, så får det vær din mening, jeg synes at sx1 ser veldig upraktisk ut. Uansett så er det helt på jordet å si at telefonene ikke kan sammenlignes når de har tilnærmet lik funksjonalitet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) 7600?? du mener vel ikke 7700? faktisk så synes jeg den firkant designen er stilig de har skikkelig særpreg... Endret 21. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 godal: 7600 er 3G og dessuten ikke Series 60. SonyE-mobilene er utelukket da de hverken bruker Series 60 eller støtter MMC. Dessuten er jo SX1 100 ganger lekrere og coolere enn noen annen mobil :nice: Hvordan kan det at den har 3G være en ulempe? Om de er series 60 eller ikke har ikke så vanvittig mye å si for folk flest tror jeg, da er man mere opptatt av funksjonalitet. Riktignok har de ikke mmc, men de har memory stick duo, som betyr at man uansett kan legge til minne (og ja jeg vet at de er noe dyrere). I tillegg har jo p900 UIQ, som etter min mening (og alle jeg kjenner som har prøvd) er series 60 overlegent. I tillegg, er du sikker på hva slags OS det er på 7600 og Z1010? jeg har ikke sett det noe sted. hva angår lekker/cool, så får det vær din mening, jeg synes at sx1 ser veldig upraktisk ut. Uansett så er det helt på jordet å si at telefonene ikke kan sammenlignes når de har tilnærmet lik funksjonalitet. godal: hvem har sagt 3G er en ulempe da? Z1010 kjører eget OS, nesten identisk med T610/Z600. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 basis os'en til SE altså???? Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nja, ikke samme OS som på T610 vil jeg tro. mente mer at menyene er ganske like osv Lenke til kommentar
godal Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Nja, ikke samme OS som på T610 vil jeg tro. mente mer at menyene er ganske like osv Så du vet altså ikke altså... Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Hvorfor skulle jeg vite hvilket OS z1010 har i forhold til T610...? Begge bruker et slags inhouse OS. Lenke til kommentar
godal Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Hvorfor skulle jeg vite hvilket OS z1010 har i forhold til T610...?Begge bruker et slags inhouse OS. Nei du sier jo at det er et slags inhouse OS, og så sier du at du samtidig ikke vet... hvis du ikke vet så er det ikke så veldig interresant med dine sammenligninger... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 Nja, ikke samme OS som på T610 vil jeg tro. mente mer at menyene er ganske like osv skjønte da det men jeg tenkte på om de brukte "in house" OS... GODAL: inhouse OS ble jo brukt på alle mobiler før det begynte å kommer windows og symbian OS telefoner... så det er ikke noe negativt med det fortsatt bruker jo mange det.... Lenke til kommentar
godal Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 Nja, ikke samme OS som på T610 vil jeg tro. mente mer at menyene er ganske like osv skjønte da det men jeg tenkte på om de brukte "in house" OS... GODAL: inhouse OS ble jo brukt på alle mobiler før det begynte å kommer windows og symbian OS telefoner... så det er ikke noe negativt med det fortsatt bruker jo mange det.... Nei det er selvfølgelig ikke noe negativt med det! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 anyway: det er vanskelig å vite hva de bruker (versjon) på sine egne telefoner... (hva de bygger på) ofte er de laget kun for mobilen, men med fellestrekk... skal se rambo nå(tøff klassiker ) og etterpå må jeg dra til oslo så vil ikke se hva du svarer... :grine: Lenke til kommentar
qwert Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Malapropos egentlig, men en på jobben - som nettopp fikk frastjålet sin ME45, og hadde festet blikket på SX1 som erstatning før jul - gikk halve Fredagen rundt og sang på noe slikt som dette: Mel: Knudsen & Ludvigsen - Kanskje Kommer Kongen / Kaanskje kommer Siemens / med ess-ex-en (SX1) nå i år. / Vi har regnet det som sikkert / at en Symbian vi får. ... / Men kanskje kommer'n ikke, / all vår kjøpelyst til tross / Det er synd, men vi må innse: / Det blir Nokia på oss... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Malapropos egentlig, men en på jobben - som nettopp fikk frastjålet sin ME45, og hadde festet blikket på SX1 som erstatning før jul - gikk halve Fredagen rundt og sang på noe slikt som dette: Mel: Knudsen & Ludvigsen - Kanskje Kommer Kongen / Kaanskje kommer Siemens / med ess-ex-en (SX1) nå i år. / Vi har regnet det som sikkert / at en Symbian vi får. ... / Men kanskje kommer'n ikke, / all vår kjøpelyst til tross / Det er synd, men vi må innse: / Det blir Nokia på oss... HAHA, dette var dagens! Kongebra ! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 suveren sang *grin* Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 på grensen til genialt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) morro som f*** Endret 22. november 2003 av Remerser Lenke til kommentar
levlex Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Ikke dum sang nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå