Gå til innhold

SX1 Kommer.... ikke!

godal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke vi får se noe særlig til sx1 før i februar-mars.

Jeg blir ikke overrasket hvis jeg har rett.

Kan ikke akkurat se noen vits i å vente til ute i neste år for å betale mer for en mobil, enn det man kan gjøre for å kjøpe seg en 6600 i dag.

6600 har dessuten os 7.0 istede for 6.1 som sx1 har, og ikke minst java 2.0.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke vi får se noe særlig til sx1 før i februar-mars.

Jeg blir ikke overrasket hvis jeg har rett.

Kan ikke akkurat se noen vits i å vente til ute i neste år for å betale mer for en mobil, enn det man kan gjøre for å kjøpe seg en 6600 i dag.

6600 har dessuten os 7.0 istede for 6.1 som sx1 har, og ikke minst java 2.0.

ja men enkelte inkludert meg syns at når man betaler såpass mye for en telefon så skal god mp3 støtte være med og tilogmed radio, :grumpy:

Lenke til kommentar
[

Hvordan da? at programvaren blir før ferdig i norge?? (????)

:ide: Det er vel den svenske brukermanualen han tenker på. Den er nok på størrelse med Oslo/Akershus katalogen. :nice:

:lol::woot:

ja men enkelte inkludert meg syns at når man betaler såpass mye for en telefon så skal god mp3 støtte være med og tilogmed radio, :grumpy:

Ja, det er nok enkelte, men MP3 har aldri vært standard på mobil, og telefon og MP3 har vel egentlig svært liten sammenheng.

Er det bare meg som ser ulempen med å gå å drasse på et headsett til stadighet?

Lenke til kommentar
og penere...blir den ikke litt utdatert når den blir forskjøvet sånn på datoene? februar neste år, det er jo en stund til..

SX1 vil være den mest avanserte mobilen i mange måneder fremover enda. Ingen annen mobil som hittil er presentert kan skilte med MP3, Radio, MMC og Symbian.

SX1 er på FW04 nå, så software er klar. Ikke helt sikker på hva det er som holder dem tilbake... :roll:

Lenke til kommentar
og penere...blir den ikke litt utdatert når den blir forskjøvet sånn på datoene? februar neste år, det er jo en stund til..

SX1 vil være den mest avanserte mobilen i mange måneder fremover enda. Ingen annen mobil som hittil er presentert kan skilte med MP3, Radio, MMC og Symbian.

SX1 er på FW04 nå, så software er klar. Ikke helt sikker på hva det er som holder dem tilbake... :roll:

Igjen Molna, så glemmer du kamera i sx-1 oppramsingen din. N-gage kan skilte med alle de tingene du tok med i listen din.

Lenke til kommentar

hvis software and stuff er ferdig så er det merkelig at de ikke bare sender den ut i butikkene...?

er det ikke mulig at de kanskje vil vente litt slik at de som har kjøpt en telefon i det siste også "blir med" når de lanserer den?

merkelig :roll:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Hva nokia 7600?, SE P900 eller SE Z1010? og jeg vil ikke si at SX1 er så vanvittig mye mer avansert enn 6600, det er tross alt bare stereo og radio deter snakk om, 6600 har jo midp 2.0 og nyere software generelt.

Lenke til kommentar
Geircr: rams opp fordelene med 7.0 da.

godal: 7600 er 3G og dessuten ikke Series 60. SonyE-mobilene er utelukket da de hverken bruker Series 60 eller støtter MMC.

Dessuten er jo SX1 100 ganger lekrere og coolere enn noen annen mobil :nice:

z1010 se litt lekrere ut...

flipp telefofnene er, blir og kommer sikekrt alltid å være mest praktisk og lekrest...

z1010 er jo også 3g og kan derfor ikke akkurat sammenlignes med 60 series; (3650/3660/sx1/6600) eller andre symbians; eller andre smartphones ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Jeg har desverre ikke greie på det Molna, men jeg regner med at en nyere versjon symbian er bedre enn den gamle? Man gjør vel ikke ting dårligere? Mener du at symbian 6 er akkurat like bra som 7? Hvis det er tilfelle så skal ikke jeg nekte på det. Har ikke greie på det. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har desverre ikke greie på det Molna, men jeg regner med at en nyere versjon symbian er bedre enn den gamle? Man gjør vel ikke ting dårligere? Mener du at symbian 6 er akkurat like bra som 7? Hvis det er tilfelle så skal ikke jeg nekte på det. Har ikke greie på det.  ;)

Mener å tro at en av de største forskjellene er mulighet for themes i Symbian 7, altså ikke veldig mye å rope hurra for...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...