godal Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=7323&sid=1 Det viser seg at den er blitt ytterligere forsinket! Hva har skjedd med siemens? er de helt borte? Lenke til kommentar
akseln Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Dette minner meg om fjorårets erfaring med Siemens.. Kjøpte en PocketLoox 600 PocketPC fra Siemens mest fordi den kunne leveres med GSM/GPRS modul. Leveringstidspunkt for GSP-modulen ble satt til august, så september, så oktober før plutselig all informasjon om GSM modulen ble borte fra nettet. Til slutt i november kom nyheten om at produktet var blitt kansellert..... Morsomt - fikk heldigvis levert tilbake PocketPC-en til leverandøren fordi jeg hadde kjøpt produktet under forutsetning om at den ville fungere som telefon. Mistet der og da mitt positive inntrykk av Siemens! The story continues... Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 akseln: til opplysning: LOOX er av Fujitsu-Siemens, ikke Siemens godal: artikkelen gjelder Sverige. For Norge kan situasjonen være en annen. Lenke til kommentar
akseln Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 akseln: til opplysning: LOOX er av Fujitsu-Siemens, ikke Siemens Er klar over det, men så lenge merkenavnet Siemens er knyttet til produktet, vil det for mange sin del gå ut på ett - litt tilsvarende Ericsson og Sony-Ericsson : Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ericsson har ikke noe med SonyE mobiler å gjøre dem heller. Ericsson driver mest med nettverk og slikt nå. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Syns dette minner mye om Neonode. Lenke til kommentar
smilys Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ser ut som det blir p900 i stedet for på meg. Testet den i går og den virker meget lovende. :-) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Fuck siemens de har hatt 6måneder å ordne sw problemer men neida,kanskje på tide å sparke staben og heller ansette noen andre,er nå forbannet på blir kanskje p900 på meg istedet. Har den stereo lyd på mp3? Endret 20. november 2003 av Danny Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Selvsagt har SX1 stereo lyd på MP3. Ingen lanserer MP3-mobil uten stereo. Til og med gode gamle SL45 hadde stereo. Radioen på SX1 er stereo den også. Jeg hører ganske mye på den faktisk, mer enn jeg trodde jeg ville før jeg fikk SX1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg tror kanskje han mente P900? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg tror kanskje han mente P900? P900 har stereo lyd på MP3 ja! Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Ok, men samme gjelder nok for den også. hvis den markedsfører med MP3-støtte er det selvsagt stereo. Lenke til kommentar
Remyx99 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 jo da SX1 kommer Kjenner Salgskjef i Siemens Han tror Den kommer Den datoen Anngitt 30/11-03... : Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Nytter ikke kjøpe mobiltelefon av et folkeslag som har tapt to verdenskriger. Hadde de vært flinke burde de ihvertfall ha vunnet en av dem. Lenke til kommentar
Remyx99 Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 ikke lenge igjen da? HÅPER HAN TROR RIKTIG! Lenke til kommentar
beh Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg tror vi burde være taknemmelige for at de ikke vunnet noen av de krigene. Industrien i Tyskland er kjent for sin presisjon og kvalitet. Porcshe, BMW og Mercedes kunne ikke kommer fra andre nasjoner. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Nytter ikke kjøpe mobiltelefon av et folkeslag som har tapt to verdenskriger. Hadde de vært flinke burde de ihvertfall ha vunnet en av dem. Det er det dumeste jeg har hørt idag.... Ta tyske Porsche som et eksempel, er vel ingen bil-fabrikanter som er like rå på teknologi som dem. Gidder ikke å begynne å dikutere historie med deg, men tyskerne var de alierte teknologisk overlegne på veldig mange felter i begynnelsen av krigen, og en stor medvirkende grunn til at de tapte var politikere som tokk dårlige avgjørelser som militæret ikke var enig i! Lenke til kommentar
woid Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 helt offtopic, men tyskland var teknisk overlegne på krigs-materiell, som tanks, båter, kanoner (de lagde en kanon som hadde 1600 menn til å opperere+manøvrere). men tyskland hadde en tofrontskrig, dvs krig på begge sider av landet, og det gjorde at de tapte. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 tror dere faktisk han mente at mobiltelefonen sugde fordi tyskland tapte krigen(e)? når dere blir litt eldre kommer dere til å lære om noe som kalles ironi... Lenke til kommentar
beh Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 tror dere faktisk han mente at mobiltelefonen sugde fordi tyskland tapte krigen(e)? når dere blir litt eldre kommer dere til å lære om noe som kalles ironi... Nei, men synes du det var et voksent konstruktivt inlegg i denne debatten da? Jeg tror at vi vet meget godt hva ironi er, men det er ikke nødvendig å slenge opp en definisjon her i denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå