IntelAmdAti Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Jeg vil opprette en nettbutikk og ser etter en billig inngangsportal til å starte en enkel webshop med PayPal-betaling.http://www.123hjemmeside.no/ (også kjent som simplesite.com) Jeg prøvde å sette opp en rask hjemmeside der og ble egentlig imponert, jeg skal lese mer om deres betingelser men fikk et godt inntrykk, det så ut til å være akkurat det jeg ser etter.Har noen erfaringer med disse? Eventuelt noen andre som er bedre? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 (endret) Tror jeg heller går for den løsningen. Tusen takk Endret 11. mars 2016 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Har brukt Shopify selv. uendelig mye bedre. Lenke til kommentar
After8 Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Det billigste alternativet må vel være WordPress med pluginen WooCommerce, som er helt gratis. Har vært borti det flere ganger, og må si at jeg er svært fornøyd. Jeg har selv aldri vært borti Shopify, så jeg kan ikke sammenligne de to tjenestene. Det finnes også uendelig mange plugins til WordPress og WooCommerce; noen som koster penger, og noen som er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå