Hans olav223 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Kan en admin hjelpe meg litt?`???. Ikke føste gang æ spørr.... Kan noen gi meg Administrator for Gruppen (Flåklypa Esport) (Telenorliga)(CSGO). Gruppe lederen klarte å leave teamet å no er det ingen som kan invitere han til gruppen.... Admin?? PLIS help, kan ikke vansklig å spille som 5 men når det står det er bare 3 av oss... Gjør meg til admin så æ kan adde han igjen plis.. Du kan ta kontakt med han selv vis du mener jeg ikke snakker sant.. (Gudleik Knotten) Mvh. S.O.L.A.N Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Lol? Dafuq did I just read? 6 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Ikke helt relevant for tråden, men hva er galt med "forlate". Å bøye et engelsk ord med a-ending ser veldig rart ut på trykk. 2 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Ikke helt relevant for tråden, men hva er galt med "forlate". Å bøye et engelsk ord med a-ending ser veldig rart ut på trykk. Men det er jo slik ungdommen snakker i dag. "Døh, han bare leava teamet ass!" synes jeg hører det.. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Ikke helt relevant for tråden, men hva er galt med "forlate". Å bøye et engelsk ord med a-ending ser veldig rart ut på trykk. Men det er jo slik ungdommen snakker i dag. "Døh, han bare leava teamet ass!" synes jeg hører det.. Er ikke bare ungdommen dessverre! Er selv snart 30, går i klasse med personer rundt 20-24 og språket deres smitter veldig lett over, så tar meg selv i å prate slik av og til haha Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Ikke helt relevant for tråden, men hva er galt med "forlate". Å bøye et engelsk ord med a-ending ser veldig rart ut på trykk. Men det er jo slik ungdommen snakker i dag. "Døh, han bare leava teamet ass!" synes jeg hører det.. Er ikke bare ungdommen dessverre! Er selv snart 30, går i klasse med personer rundt 20-24 og språket deres smitter veldig lett over, så tar meg selv i å prate slik av og til haha Mellom deg og meg... Jeg gjør det selv innimellom 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Kan en admin hjelpe meg litt? Send en e-post til [email protected] der du forklarer hva som har skjedd, så tar en admin seg av det så snart de kan. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 19. mars 2016 Del Skrevet 19. mars 2016 (endret) Kan en admin hjelpe meg litt?`???. Ikke føste gang æ spørr.... Kan noen gi meg Administrator for Gruppen (Flåklypa Esport) (Telenorliga)(CSGO). Gruppe lederen klarte å leave teamet å no er det ingen som kan invitere han til gruppen.... Admin?? PLIS help, kan ikke vansklig å spille som 5 men når det står det er bare 3 av oss... Gjør meg til admin så æ kan adde han igjen plis.. Du kan ta kontakt med han selv vis du mener jeg ikke snakker sant.. (Gudleik Knotten) Mvh. S.O.L.A.N Er dere redde for å møte på Esport laget til Rudolf Blodstrupmoen i telenorligaen? Ser for meg at det kan bli jevnt.. Endret 19. mars 2016 av Disconnected 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå