lesles Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jeg vil automatisk mistenke kjøper for å ha svindlet selger i dette tilfellet, hvorfor insisterte han på usporbar sending liksom... Motparten er kjøper, ikke selger. Og han insisterte på det fordi han skal dekke for kostnaden, og ville betale minst mulig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 (endret) Jeg vil automatisk mistenke kjøper for å ha svindlet selger i dette tilfellet, hvorfor insisterte han på usporbar sending liksom... Motparten er kjøper, ikke selger. Og han insisterte på det fordi han skal dekke for kostnaden, og ville betale minst mulig. JA Jeg skjønner det. TS er selger og fyren som krever fem hundre av ham er kjøper. OK? Så ingen flere misforståelser. Men kjøper regnet nok med at han kunne få utlevert pakken uten at det kan spores, og kreve tilbake pengene, som en del av en litt mer gjennomtenkt og avansert svindel. Det var poenget mitt. Endret 27. mars 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jeg vil automatisk mistenke kjøper for å ha svindlet selger i dette tilfellet, hvorfor insisterte han på usporbar sending liksom... Motparten er kjøper, ikke selger. Og han insisterte på det fordi han skal dekke for kostnaden, og ville betale minst mulig. JA Jeg skjønner det. TS er selger og fyren som krever fem hundre av ham er kjøper. OK? Så ingen flere misforståelser. Men kjøper regnet nok med at han kunne få utlevert pakken uten at det kan spores, og kreve tilbake pengene, som en del av en litt mer gjennomtenkt og avansert svindel. Det var poenget mitt. Jeg som leste for fort innlegget ditt, unnskyld Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Jeg vil automatisk mistenke kjøper for å ha svindlet selger i dette tilfellet, hvorfor insisterte han på usporbar sending liksom... Motparten er kjøper, ikke selger. Og han insisterte på det fordi han skal dekke for kostnaden, og ville betale minst mulig. JA Jeg skjønner det. TS er selger og fyren som krever fem hundre av ham er kjøper. OK? Så ingen flere misforståelser. Men kjøper regnet nok med at han kunne få utlevert pakken uten at det kan spores, og kreve tilbake pengene, som en del av en litt mer gjennomtenkt og avansert svindel. Det var poenget mitt. Jeg som leste for fort innlegget ditt, unnskyld Den er grei, alle kan ta feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå