IntelAmdAti Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Etter å ha sett denne videoen hvor Trump snakker om økonomi og finans i nærmere en time, uten teleprompter, har jeg fått inntrykk av at mannen er svært dyktig. Jeg tror ikke utenlandske og globale interesser vil få det enkelt med å bestikke eller lure han.Jeg har ikke sett mye av hans politiske taler, jeg føler retorikken er fordummende men det er slik politikk er. Han skal engasjere og skape tillit, ikke få folk uten utdanning til å forstå økonomi. Mitt inntrykk er at hele verden håper Trump ikke blir valgt fordi det vil være bra for resten av verden, mens mange amerikanere selv håper Trump blir valgt fordi han er bra for Amerika.Altså vil det være ekstraordinært mye motstand i hele verden mot at Trump blir valgt som president. Til sammenligning ser jeg på Bernie Sanders som velmenende og godhjertet, men også inkompetent. Jeg har ikke troen på at Bernie Sanders skal klare å gjennomføre målene han setter. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå