Magnetmannen Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 så jeg dreiv og installerte windows og måtte ringe for å få godkjent nøkkelen til windows.. jeg har kontantkort fra telenor, og ringte det grønne nummeret til microsoft, allikevel ble kontantkortet belastet, slik at pengene forsvant fort. Spørsmålet mitt er, er det lovlig å ta betalt to ganger? Telenor tok betalt fra meg, OG microsoft , og dette stusser jeg på... og hva synes microsoft om at en tjeneste de betaler for blir misbrukt av telenor til å ta dobbelt betalt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Spørs jo hvilke avtaler du har med telenor og som microsoft har med telenor, men ser ikke for meg at det er noe problem å ta betalt fra begge om det er det avtalene sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. mars 2016 Del Skrevet 12. mars 2016 Det er ikke noe som heter grønt nummer lenger. 800-nummer var gratis fra fasttelefon, fra mobil koster de ekstra. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Eg legg merke til at du skriv at 800-nr. var gratis frå fasttelefon. Er dette endra? Lenke til kommentar
tiefling Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Eg legg merke til at du skriv at 800-nr. var gratis frå fasttelefon. Er dette endra? 800-nummer er fortsatt gratis fra fasttelefon. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå