burnzero Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hei. Skal lage påskequiz og trenger da et program som jeg kan lage en mal til svar ark i et dokument. Har kun Word og det funker ikke. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Hva er det som ikke fungerer med Word? Lenke til kommentar
burnzero Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Er ute etter en ferdig mal ikke noe jeg må drive å lage selv. Å jeg har kun word pad på pcen Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Bruk Google Docs eller Google Spreadsheet til å lage quizen. Tror en mal tar lengre tid enn å lage det selv! (Og er stor forskjell mellom Word og WordPad!) Lenke til kommentar
burnzero Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Kanskje jeg formulerte meg dårlig. Men skal ha ark der hvor deltakerene skal skrive ned svarene på et ark. som ser pent og ryddig Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Og igjen, tar det ca 20 sekunder i mine to nevnte programmer. Men siden det ble for vanskelig, så fant jeg første treff på Google for deg: http://www.quiz-zone.co.uk/runningaquiz/answersheets.html Lenke til kommentar
burnzero Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Se der ja! SUPERT!!Tusen takk:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå