Fribbern Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg hadde et hovedkort og en ram brikke som ble ødlagt. det skyltes produksjonsfeil. det som skjedde var at ram brikken brant opp. Jeg sendet det til Datorbutikken og spurte om dette går på garantien. da sendte de varene til bake og sa at feilen var at jeg hadde satt ram brikken feil ned i hovedkortet. dette skal være fysisk umulig. jeg har hørt med komplett og spurte hva de ville gjort. da svarte de til meg at de ville gitt meg nytt vis det var dem jag hadde kjøpt varene hoss. Jeg kommer aldri til å handle fra datorbutikken mer. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Uten å vite hvordan dette skjedde, så er det ganske naturlig av en konkurent å si dette :smile: Lenke til kommentar
cky Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Rambrikken brant opp sa du? Det skjer hvis du ikke setter brikken helt nedi sporet. Da tar det fyr og kan lukte brent. Ikke skyld på databutikken pga din egen dumhet! Min erfaring er at databutikken er en glimrende webshop med lave priser. Lenke til kommentar
DV2000 Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Prisene er bra, men leveringstiden stinker. Jeg sendte inn en bestilling med kurrante varer, men en blekkpatron var merket med blått "lager-ikon". Etter tre og en halv uke annulerte jeg bestillingen og fikk flexi-data.no til å levere samme varene billigere (på grunn av ventetid?) og varene var hos meg etter to arbeidsdager! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har nå kun gode erfaringer med Databutikken: Bestilte nytt skjermkort - ingen feil, fin eske Fikk den nye disken min i forigårs, bestilte den på tirsdag. Forøvrig satt ned i pris samme dag. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 ...JEg skjønner meg ikke helt på dette forumet, hvordan kan dere si at han har satt i ram`en på feil måte? Vi var jo ikke der når det skjedde, uansett alle som kan data vet at man skal hukke på de klipsene på siden av rammen, da er man sikret at den er satt i riktig vei Frankey Kr.sand Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Sikret mot at de er satt riktig vei ja, men ikke at de er 100% "på plass" nedi sporet. Har selv opplevd at begge klipsene går fint inn i rambrikken, men at brikken ikke er helt nedi sporet. Men stort sett er ikke dette et problem skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå