Gå til innhold

NFSU

Leffy

Anbefalte innlegg

utallige bilsimulatorene? Si noen utenom Nfs og colin mcrae som er bra til pc!

Live for Speed, F1 Challenge 99-02, TOCA 2, TOCA Race Driver. For å nevne et par.

ærede gameradministrator, med all respekt, men toca race driver suger!!! Sug grafikk! og wow så kult det er å kjøre rundt og rundt en stygg bane. Det samme gjelder Toca 2, når kom disse spillene ut egentlig? 1995?

Og live for speed, hallo i luken, det likner jo på et dos-program, i hvertfall ikke laget av veldig professionelle folk, betale penger for det spillet, lol.

Ingen av disse spillene kan sammenliknes med bilspillene på ps2 og x-box, mye større utvalg. Det er andre boller det. TIL DØMES: alle rally spillene, grand turismo, alle de der til x-box ++++++++++++ :grumpy:

:woot::grin::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da du kræsjer bilene på demoen er de like hele, hva med i hele spillet? blir bilene vrak der?

Syns det er litt kjipt hvis ikke det skjer... :grine:

Man skal ikke kræsje!

Synes grafikken på demoen er litt dårlig og kantete. Kan ha noe med at jeg har dårlig skjermkort (gforce4mx)

Skal kjøpe meg ati raedom 9800xt snart. Vil forskjellen på grafikken bli stor?

- Oppdaget etter at jeg postet, at denne tråden var postet under konsoll. Spørsmålet gjelder pcversjonen selvsagt -

Hehe...sant nok det men....ekke hele tia det går ann og holde seg på veien...;P

Men jeg gleder meg som en unge fordi jeg... sjøl om man itte kan og kjøre ordentlig...:D

Lenke til kommentar
toca race driver suger!!! Sug grafikk! og wow så kult det er å kjøre rundt og rundt en stygg bane. Det samme gjelder Toca 2, når kom disse spillene ut egentlig? 1995?

Og live for speed, hallo i luken, det likner jo på et dos-program, i hvertfall ikke laget av veldig professionelle folk, betale penger for det spillet, lol.

Ingen av disse spillene kan sammenliknes med bilspillene på ps2 og x-box, mye større utvalg.  Det er andre boller det. TIL DØMES: alle rally spillene, grand turismo, alle de der til x-box ++++++++++++ :grumpy:

Disse spillene? Alle bortsett fra TOCA 2 kom i år, gutt. Kontrollene i Race Driver har vært diskutert, men det er definitivt et godt spill. Dårlig grafikk på Race Driver? Definitivt ikke. Har du i det hele tatt prøvd det? Høres ikke slik ut.

Live for Speed er anerkjent som et av de beste og mest virkelighetsnære bilspillene du får tak i. Langt mer realistisk enn f.eks. GT3. Innlegget ditt lukter mistenkelig av useriøsitet, du kan godt prøve å være litt saklig. Jeg spiller det meste av bilspill, både på PC og på konsoll. Du kan si hva du vil, men PC har en _stor_ fordel når det gjelder realisme og kontroller.

Ingen av spillene kan sammenlignes med konsollspill? Det får du selvsagt mene, men jeg skulle like å se argumentene.

Endret av Aasgaard
Lenke til kommentar
QUOTE (MokkaKaffi @ 20/11/2003 : 18:54)

toca race driver suger!!! Sug grafikk! og wow så kult det er å kjøre rundt og rundt en stygg bane. Det samme gjelder Toca 2, når kom disse spillene ut egentlig? 1995?

Ingen av disse spillene kan sammenliknes med bilspillene på ps2 og x-box, mye større utvalg.  Det er andre boller det. TIL DØMES: alle rally spillene, grand turismo, alle de der til x-box ++++++++++++

Disse spillene? Alle bortsett fra TOCA 2 kom i år, gutt. Kontrollene i Race Driver har vært diskutert, men det er definitivt et godt spill. Dårlig grafikk på Race Driver? Definitivt ikke. Har du i det hele tatt prøvd det? Høres ikke slik ut.

Live for Speed er anerkjent som et av de beste og mest virkelighetsnære bilspillene du får tak i. Langt mer realistisk enn f.eks. GT3. Innlegget ditt lukter mistenkelig av useriøsitet, du kan godt prøve å være litt saklig. Jeg spiller det meste av bilspill, både på PC og på konsoll. Du kan si hva du vil, men PC har en _stor_ fordel når det gjelder realisme og kontroller.

Ingen av spillene kan sammenlignes med konsollspill? Det får du selvsagt mene, men jeg skulle like å se argumentene.

Helt enig med deg, Aasgaard. Snakker av erfaring med Live For Speed. Har spilt det mye. Hjelp meg der ute,folket! Med "rekruttering" til LFS. Jeg er med i VM nå. Ingen andre nordmenn er med. Hvor er Petter Solberg effekten? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...