Gå til innhold

Komplett.no, vanskelig kundeservice?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare tenkte ikke på det. Er det noen grunn til at dette er annerledes for PCer enn PC-deler og annen elektronikk?

La oss si at du administrerer 200 PC-er i en bedrift og skal registrere hvem som skal ha disse.  Blir dumt å pakke opp alle sammen bare for å finne fram til serienummeret.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig svar fra enkelte her.

Såklart er det ikke "urimlig" og forvente at man kanskje kan få tilbake de kr 1000.

Dette gjør jeg daglig på min jobb. Har heller aldri opplevd at de ikke vil møte meg på veien i andre nettbutikker.

Eks. Kjøpte et Objektiv fra JapanPhoto til 8000,-

10 dager etterpå, var det nedsatt til 6000,-

Sendte hyggelig epost og fikk dette til svar:

Stemmer det at du la inn bestilling på dette objektivet på ordrenummer WCS0XXXXXXX? Da er det enklere av vi krediterer prisforskjellen, så slipper du å sende inn et objektiv for egentlig bare å få det i retur på en nytt ordrenummer til en lavere pris. Om du bekrefter ordrenummeret ditt, så skal vi kreditere de 2000,- kronene for deg. 

Komplett vil nok spare mer på at de gir han de kr 1000,- enn at de får tilbake en demo-model, som de uansett må selge til en lavere pris.

@TS. send en epost til [email protected] istedenfor du. de folka på chatten er jo som regel studenter som i de aller fleste tilfeller ikke vet heelt hva de snakker om :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bare tenkte ikke på det. Er det noen grunn til at dette er annerledes for PCer enn PC-deler og annen elektronikk?

La oss si at du administrerer 200 PC-er i en bedrift og skal registrere hvem som skal ha disse.  Blir dumt å pakke opp alle sammen bare for å finne fram til serienummeret.

Eller at man skal selge en vare der det kreves serienummer på kvittering ved reklamasjon, så er det også dumt om selger må åpne pakken og bryte evt. forsegling for å finne serienummer.

Alt vi selger av dyrere varer der jeg jobber, har serienummer på emballasjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...