Atle Riska Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Mitt første ekorn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 Ubetalelig opplevelse å "fange" disse krabatene! Gleder meg med deg ;-) Gratulerer med flotte bilder! Begge to var kjempefine, men jeg hang meg litt spesielt opp i det første, pga mykheten i bildet. Dette kledde skjønnheten veldig godt!! Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 10. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2016 Ubetalelig opplevelse å "fange" disse krabatene! Gleder meg med deg ;-) Gratulerer med flotte bilder! Begge to var kjempefine, men jeg hang meg litt spesielt opp i det første, pga mykheten i bildet. Dette kledde skjønnheten veldig godt!! Tusen takk Gro. Ja det var hyggeligt å endeligt "fange" denne karen :-) Men nå vet jeg hvor han e henne så må vist ta meg ein tur til med noe bedre lys ein dag ( først 14 dager i nordsjøen :-( ) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 To fine portrettbilder. Forskjellige positurer, men allikevel nokså typisk for ekornet. V1 typisk når ekornet er blitt oppmerksom på fotografen, V2 noe mer uvanlig, men du har fanget et fint øyeblikk her. Som nevnt ikke uvanlig beteende, men vanskeligere å få med på ei billedbrikke. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 11. mars 2016 Del Skrevet 11. mars 2016 Fin opplevelse og flotte bilder. V.3 var nydelig (bedre "eksponering" enn originalen). Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 Fin opplevelse og flotte bilder. V.3 var nydelig (bedre "eksponering" enn originalen). Takker bukker Lassern, fant ut at eg irreterte meg over greina og at det var litt lyst så eg sprang ner igjen flytta greina og exponerte det riktigt ;-) ( du verden photoshop e ein flott ting :-) ) Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 11. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2016 To fine portrettbilder. Forskjellige positurer, men allikevel nokså typisk for ekornet. V1 typisk når ekornet er blitt oppmerksom på fotografen, V2 noe mer uvanlig, men du har fanget et fint øyeblikk her. Som nevnt ikke uvanlig beteende, men vanskeligere å få med på ei billedbrikke. Mvh Ragnar Takker Ragnar. Ivrige dyr ja og hadde masse bomskudd. Ser at det mangle bittelitt på skarphet på dette her men det får eg prøva meg på igjen når eg komme meg hjem fra nordsjøen. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Hei Atle dette var kjempeflott. Lenge siden jeg har sett noe fra deg. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 16. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2016 Hei Atle dette var kjempeflott. Lenge siden jeg har sett noe fra deg. mvh Ingvald Hyggeligt Ingvald. Litt for travelt om dagane og fotografering/kommentering går sånn i rykk og napp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg